jennapenna
Ny medlem
Trist! Jag fick tre chanser på högfartsbanan och klarade den tredje. Min snubbe här i Örebro sa att den första var uppvärmning..
Lycka till nästa gång!
Lycka till nästa gång!
Hade också en med mustasch och mörkhårig på Tullinge. Rykte om sig att vara labil, ibland schysst och delar ut körkort på löpande band och andra dar helt uppåt väggarna. Kuggad på skitsaker, t o m läraren ifrågasatte hans agerande men nix, hem och öva mer bara.
För en som tog mc kort för mer än trettio år sedan, vad innebär (höghastighetsbanan) !?.
Fullt järn till hojens toppfart är uppnådd, eller !? .På ett igen grabben, det går förmodligen bättre nästa gång.
50km/h, slalomåkning, vändning, slalom tillbaka sedan undanmanöver och broms. Typ.
~55 km/h, undanmanöver, slalom, inbroms och förberedelse, vändning, slalom tillbaka under acceleration ~50 km/h och inbromsning
Tack alla, för preppandet. vi va 3 stycken som kuggade på samma sak, "höghastighetbanan" märkligt om jag får fråga mig själv han såg att jag va så nervös att jag darrade av det men nej han brydde sig inte och gav mig inte en tredje chance
Men fan att jag ska sluta, har bokat igen den 22 september!!!!!
50kmh var det för en vecka sen iallfall
Trist att du kuggade, men det är bara att hoppa upp på hojen igen, nästa gång sitter det!
Klarade min teori idag så nu är det "bara" körningen kvar, får väl hoppas att jag inte får nån surkart när jag ska köra upp...
Grattis till teorin, jag har också "bara" uppkörningen kvar som är bokad den 19/9.
50km/h, slalomåkning, vändning, slalom tillbaka sedan undanmanöver och broms. Typ.
Han var alltså en jävla fitta bara för att han kuggade dig?
Övar mer
Nej inte därför han va en ?? det va för att han såg hur nervös jag va och tog han inte hänvis till det, alla har inte nerver av stål! samt att han kuggade alla i gruppen!
o men inte minst alla andra förarprovare gav mer chanser men inte han!
han hade har haft en dålig dag skulle jag säga!
Läst igenom tråden och kan inte känna att jag är ledsen för alla som inte klarar det första gånge. Helt säkert finns det jobbiga uppkörnings gubbar.
...bla bla bla...
Ville bara skriva av mig då man läser allt gnäll, träna på och ni kommer klara det lätt grabbar och tjejer
mvh Anders
Tack alla, för preppandet. vi va 3 stycken som kuggade på samma sak, "höghastighetbanan" märkligt om jag får fråga mig själv han såg att jag va så nervös att jag darrade av det men nej han brydde sig inte och gav mig inte en tredje chance
Men fan att jag ska sluta, har bokat igen den 22 september!!!!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|