Idag har jag lärt mig...-tråden

blocket

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Xjr 1300 å ett gammalt elände
Idag har jag lärt mig att centrallåset INTE fungerar om man enbart öppnar bakdörren med nyckel på min Caddy. Och att man INTE ska karta in och hämta en dunk diesel utan att först kolla så att dörren inte slår igen. Resultatet blir att man låser in sig själv, i sin egen bil och har INTE en möjlighet att komma ut. Självklart ska det vara 180 grader varmt också och kvavt som i Afrika. :mad: :mad: :huvet

haha tabbe. får man fråga hur du kom ut?

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Dagens viktigaste erfarenhet; Underskatta inte Täby Centrums storlek. Utgångarna är aldrig där man tror att de ska vara..... Tar med mig karta nästa gång jag ska jobba där.:gnissla
Edit: Har inget att göra med dåligt lokalsinne :fakta Det ÄR ett ologiskt köpcentrum..:rolleyes:

Last edited:

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Dagens viktigaste erfarenhet; Underskatta inte Täby Centrums storlek. Utgångarna är aldrig där man tror att de ska vara..... Tar med mig karta nästa gång jag ska jobba där.:gnissla
Edit: Har inget att göra med dåligt lokalsinne :fakta Det ÄR ett ologiskt köpcentrum..:rolleyes:

Jag trodde att det bara var jag som gick vilse där.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3031947 Jag trodde att det bara var jag som gick vilse där.
jag har varigt där 10ggr/år hela mitt liv och måste tänka efter vilken utgång som är vart..

Dagens lärdomar (nja gårdagens) varo fyra.

1 Snubblar man på en sladd till datorn kan den sluta fungera utan synbar skada inuti eller utanpå. startar var 14:e gång för att visa färggöada fyrkanter..

2 Bygg inget lackbås med endast bygg plast som tak, specielt inte om du måste skarva i mitten.. det kommer sammlas vatten som kommer när precis när du är klar med sista sprayningen..

3 Köper du en cykel för 300 kr av en mysko halvbekant på fyllan kl 3 på natten är den snod.

4 Tidagare nämnda cykel är din grannes dotters och hon upptäker det när du ska idka den som ända transportmedel till banken för att betala räkningar.

Bärgren varför gå in i skåpet? Är ju bara sträcka sig in :hihi

Last edited:

Gabor

Guest
Jag har lärt mig idag att vissa kvinnor är bara ett stort hålrum. Fyllt av ingenting, så jävla blåsta individer kan man träffa på....."airhead" = flygvärdinna.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag har jag lärt mig att centrallåset INTE fungerar om man enbart öppnar bakdörren med nyckel på min Caddy. Och att man INTE ska karta in och hämta en dunk diesel utan att först kolla så att dörren inte slår igen. Resultatet blir att man låser in sig själv, i sin egen bil och har INTE en möjlighet att komma ut. Självklart ska det vara 180 grader varmt också och kvavt som i Afrika. :mad: :mad: :huvet

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
du är kaaass:D

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
VFR 750F
Idag har jag lärt mig att man inte ska försöka gå 13mil(fågelvägen) i mycket kuperad terräng om man inte har bra skor/gått in sina skor. Sen ska man se till att stretcha så fort man får chansen också, annars får man gå som på styltor.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Idag har jag inte hunnit lära mej något, men igår lärde jag mej reglerna angående bilfärd med släpvagn, vad som räknas som tungt släp och inte. Jag lärde mej oxå (som jag trodde att man gjorde på 70-talet) att man bör ge ljudsignal vid omkörning.

/Carin

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Att det gör ont innan man går till kiropraktorn men att det gör ännu mer ont efteråt :näsblod ajajaj nu kan jag knappt röra mig :gnissla

Men som de "coola" killarna säger, "smärta är en vekhet som lämnar kroppen"... shit vad tuff jag kommer vara sen då :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Att det gör ont innan man går till kiropraktorn men att det gör ännu mer ont efteråt :näsblod ajajaj nu kan jag knappt röra mig :gnissla

Men som de "coola" killarna säger, "smärta är en vekhet som lämnar kroppen"... shit vad tuff jag kommer vara sen då :D

Eller som KKK brukar säga "svärta är blekhet som lämnar kroppen"...

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Idag har jag lärt mig att hantverkare är jävla idioter.....i alla fall dom som har gjort mitt badrum, kanske kan vara bra att LÄRA sig foga innan man sätter igång & sabbar andras bostäder.....:mad:

Gabor

Guest
Idag har jag lärt mig att stressade ungtuppar på sina motorcyklar har för stora fordon i förhållande till deras små körkunskaper....:D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
igår lärde jag mej att bushido ibland är lite efter, och inte riktigt fattar om det är skämt eller allvar...! :D :tungan

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650

Idag har jag lärt mig att det finns folk som inte hittar i ett fullkomligt logiskt upplagt köpcentrum...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO