Idag såg jag en kille köra runt i skinnställ helt sjukt

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
som rubriken säger satt nere på stan idag och vafan ser jag en kille som kör runt på en blå vit gixxer i full skyddsutrustning. det är 30 grader varmt förstår inte idioten att han kan dö av värmeslag tänk om han svimmar av precis när det går förbi en mamma och hennes barn han kan ju döda oskyldiga.
jag hoppas han dör av värmeslag så jevla omoget att riskera andra sådär och våra skattepengar ska vi inte prata om.

jaja idioterna rensar väl ut sig själv. han förtjänar värmeslag

Benevolensky

Screw you guys.
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
CBF600SA
Synar och höjer med att skälla på ett par idiotiska (måste ha varit svenskar, vad annars) hojåkare i Malaga som körde runt i skinnpåse. I 37 grader och gassande sol. Fy jeflar va det måste varit varmt. Värmeslag och storkrock där nere och SOS skickar räkningen på oss andra. Nä fy fan för sånt. Allt över hjälm, badbrallor och flippetiflopp är tamigfan korkat.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Synar och höjer med att skälla på ett par idiotiska (måste ha varit svenskar, vad annars) hojåkare i Malaga som körde runt i skinnpåse. I 37 grader och gassande sol. Fy jeflar va det måste varit varmt. Värmeslag och storkrock där nere och SOS skickar räkningen på oss andra. Nä fy fan för sånt. Allt över hjälm, badbrallor och flippetiflopp är tamigfan korkat.

ja herregud vilka idioter inte många hjärnceller där inte

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Ha ha ha! Det här är ju humor på stor nivå! :D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Typiskt folk som vill flasha runt i sin coola utrustning. Dom fattar inte hur farligt det faktiskt är.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Han hade säkert inte tvättat stället heller, utan gick runt och såg ut som om han hade en bisvärm runt överkroppen?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
41 grader är mitt rekord. Jag körde förvisso i textilkläder men brorsan hade skinnställ.

Jag ber så mycket om ursäkt såhär i efterhand för mitt oansvariga handlande.

EHEC

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Hoj
Tillfälligt hojlös
Att åka runt och leka s.k. "Road Racing" på allmän väg är ytterst hänsynslöst. Motorcyklister bör rätta sig i ledet av scootrar och cyklister genom att klä sig propert och alldagligt, d.v.s. varmare dagar är det shorts och sandaler med vita tubsockor i som gäller!

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022

Hjälm?!?! Sjukt varmt ju!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Idag när jag hade lämnat hojen och gick från garaget frågade en snubbe "det där måste vara jävligt varmt va?"

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Jag körde runt i kalsonger igår, fyfan vad skönt. Hade tshirt och ett par shorts under sadeln. :rock

J.NYBERG

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2012
Hoj
2007 Honda Hornet
Ja usch för dessa hänsynslösa människor, själv kör jag i ett par slitna björn borg kalsonger och gammal trucker keps på sniskan :rock

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,

jag skulle väl säga att MC, shorts och flippflopps är mer puckat att köra i än full utrustning vid 30C.
Man känner väl fan av om man blir för varm.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag brukar sätta på en kondom på flashbacksnoppen , lite skydd får man ju ha.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO