Idag såg jag en kille köra runt i skinnställ helt sjukt

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
FÖR I HELVETE... Tror jag joinar italienska sporthoj snart.. Körde 15 min genom stan och blev dyngsur när jag inte ens hade alla kläder på mig....

Såg f.ö. en kille med skinnställ i italien av 2012450234 motorcyklar och han var nog turist...

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Fick frågan när jag körde hoj i full skyddsutrustning i veckan.:-Är det inte varmt?? -Nej det är skönt när man rullar lite, med tanke på hur jävla kallt det varit både i våras och försommaren, så njuter jag varje sekund man kan köra hoj och njuta utan att frysa och utan halsduk :D

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
På tal om idioter,,,,, här är tråden som ska trigga idioterna mot moraltanterna,,, jag säger: Stäng tråden och gå och lek i nån annans sandlåda. :7peta

idioter enligt moraltanterna ja. ert ord är inte lag bara en åsikt och förövrigt är det så passande av en moderator att kalla folk idioter :krama

och ska då alla trådar där man idiotförklarar alla som kör utan skinnställ stängas då dom trådarna går ut på att moraltanterna ska trigga "idioterna" som du uttrycker det puss puss

Last edited:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
och egentligen alla ni som säger folk är idioter som kör utan skinnställ. är inte det hets mot folkgrupp då ni dumförklarar hela länder där ingen har skinnställ :arsele:krama:tungan

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Nä fy fan!
Hur vågar puckot riskera sitt och andras liv, men framför allt MINA skattepengar på att köra sådär idiotiskt påpälsat i den här värmen. Hoppas du tog hans regnr så vi kan åka dit o "prata lite vett med honom" ! :mad:

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO