UrbanTiger skrev:Det var säkert ett sånnt där b*****svin som körde
(IRONI)
-PLM- skrev:Varför skulle det vara som det stod i artikeln? Journalister överdriver mest jämt.
Såhär kanske det gick till: Han upptäckte han han blev lasrad, försökte smita, men polisen ställer sig i vägen. Motorcyklisten försöker väja, men konstapeln envisas. Tillsist hoppar han undan i ren självbevarelsebedrift.
Var det inte så, så var det en komplett idiot!
Cyberdog skrev:Nån som har nått mer signalement på hojen? vet säkert vem det är då!!
Usäkta att jag frågar men finns det nåt speciellt teckenspråk för mc åkare för att visa olika saker tex. poliskontroll m.m
Nej nej, Bilistsvin menar han väl?Ralph skrev:Varför tror du att det var ett brommasvin?
Mogge70 skrev:Sträck ut armen rakt ut, höj och sänk armen, lika som polisen gör när dom vill att man sänker farten.
Cyberdog skrev:Tack... Fattar ni på hoj om man gör samma sak i fast när man sitter i bil? eller tror ni att det är en tjurig bilist bara?
korvgubbe skrev:jag hade nog kopplat även om det gjorts av en billist. Jag körde väldigt långsamt när jag mötte killen som vinkade så han kunde knappast mena att jag skulle sakta in där jag var då.. (höll på att vänta på min tur in i en rondell hastighet 15-25km/h) Så min uppmanning är självklart att den traditionella vinkningen byts mot "sakta ner"-viftande när harry haffa är i farten.
Hur visste du att det va jag?UrbanTiger skrev:Det var säkert ett sånnt där b*****svin som körde
(IRONI)
Ravetrancer skrev:Hur visste du att det va jag?
Nudie skrev:Jag tror det va som så att polisen gick ut i vägen för att stanna motorcykeln och motorcyklisten blir rädd och gasar på, polisen vägrar flytta på sig och motorcyklen försöker förgäves väja medan polisamannen blockerar, Polismannen hinner tillslut hoppa undan och klarar sig med lindrigare skador.
Det är min hypotes
Nä, dom lagar ju goda pittsor.UrbanTiger skrev:Visst är det förjävlit
Borde vara skottpengar på dom
Nudie skrev:Jag tror det va som så att polisen gick ut i vägen för att stanna motorcykeln och motorcyklisten blir rädd och gasar på, polisen vägrar flytta på sig och motorcyklen försöker förgäves väja medan polisamannen blockerar, Polismannen hinner tillslut hoppa undan och klarar sig med lindrigare skador.
Det är min hypotes
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |