ganska många som har haft erfarenheter av svanskots olyckor....
får väl ta mé min oxå då dá åkte inlines med en polare kommer till en backe som kallas postbacken (alla vet juh hur inne det var/är & coolt att inte ha nån bromskloss) jag var juh inte den bästa av åkare men, men jag börjar när för backen som liknar en 90graders
dödsbacke ungefär i mitten går det för fort & jag hoppar ut i sidan av backen som är gräs & försöker köra för att sakta ner...gick inte så bra tappar balansen & tycker att jag hoppar tebax i backen istället...gick ganska fort landar på röven i backen & GLIDER 3-4m på *öven (svanskotan) ner för backen tills jag tillslut stannar...slutar med trasiga byxor blodig *öv & gång problem i 2v såg ut som jag blivit våldtagen i *öven
+ att när vi skall då hem till han så känns det som att det skulle gå fortare om vi åkte dit istället för att gå så jag tar inte av mig dom sen när vi skall upåp för hans trappa (6 trappsteg lr nått) så vid sista så börjar jag lite lätt rulla bakåt...fast nu var det skallen som fick sig en smäll istället
(+ deras rosbuskar) han måste ha garvat i 10minuter & dan efter visste hela skolan
har en till dum grejj var i tyskland på semester när jag var 11 så slog jag & en polare vad om att jag inte kunde hoppa ner för 24 trappsteg...(samma sak där bra lutning & sand neranför) så dum som jag var (är) så försöker jag juh såklart landar med foten helt snett på sista trappsteget & slutar med bruten fot...semestern förstörd fast tjäna 10mark