Idol 2004

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Finns det ingen som har rippat alla roliga jäklar som sjungen så man kan tanka hem det till datan.
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Jorrd: Du liknar ju han raparen med det vita pannbandet! Haha han var ju sämst :rofl
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Att människor inte själva fattar att dom är värdelösa på att sjunga, otroligt hahahaha
 

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Hultafors
Hoj
Honda VT750DC
Proen skrev:
Jag lovar...det blir bättre. sitter o klipper det sista programmet nu.

Känns som att du har möjlighet att rippa hela serien och slänga ut på en ftp någonstans. Har redan missat "för mycket". :tungan
 

Osmium

Don't follow me, I'm lost too...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha
Jag har bara sett ca.10 min av programmet (sen tröttnade jag) men det är ju helt uppenbart att dom valt ut några verkligen kan sjunga och sedan en hel drös med tondöva bara för att såga dom.

Kolla bara på Fame Factory. Det var väl knappt någon som var så kass på den första audition (stavning???).
Nä, jag ger mig f*n på att TV4 anställt folk för att göra bort sig i tv. Det kan helt enkelt inte finnas så många som är så dåliga utan att veta om det.
 

capi

en broms på samhällshästen
Gick med
6 Oct 2003
Ort
s-tälje
Hoj
zx6r 98
Clifton skrev:
Finns det ingen som har rippat alla roliga jäklar som sjungen så man kan tanka hem det till datan.


På DC kan du hitta en "Best of the Worst" att tanka hem, helt ok. IOFS den Amerikanska, men ändå...
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Jag måste ha den svarte rapparen med panband, som skrivit sin sång med penna och papper! Fyfan vad det var underbart :lol
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Kay skrev:
Jag måste ha den svarte rapparen med panband, som skrivit sin sång med penna och papper! Fyfan vad det var underbart :lol

Hahaha aa han va skit bra =). Va nog den segaste rappen jag hört. Inget sammanhang eller nåt i den :yoparty
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
Den där svensken från "ghettot" som skulle sjunga "Fuck it"... :D

Det värsta är ju att vissa personer är totalt tondöva så att man inte ens kan lista ut vilken låt det är. :3freak
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Conrad skrev:
Den där svensken från "ghettot" som skulle sjunga "Fuck it"... :D

Det värsta är ju att vissa personer är totalt tondöva så att man inte ens kan lista ut vilken låt det är. :3freak


Ja den jävla stollen. Fattar inte varför han måste försöka låta som en utlänning bara för att han bor i gettot. eyy fan jag är den jag är :fatta!
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Kevorkian skrev:
Juryn ja. Suck! Riktiga grisar är vad dom är. Folk som kör "kompensera för min lilla penis"-stilen(kvinnan undantagen) ger jag inte mycket för. Var finns nöjet i att förnedra andra? Självklart måste man vara beredd på ris när man som deltagare ställer upp i en sån tävling, men det går att framföra kritiken på ett bra och icke förnedrande sätt.

Instämmer helt!!!
:kocko
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Den senaste chockerande nyheten som når oss från Aftonbladet är att juryordförande Swartling ska ha ett förflutet som någon form av nyckelperson i porrfilmsbranschen.
Usch då. :rolleyes:
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Många klipp finns på tv4´s och idols hemsida. Dock så måste man registrera sig för att kunna se. Men hur fan gör man det,,,det står vi har nu skickat ett mail med din kod och lösenord. Men det kommer ju aldrig något mail. Vill ju se alla muppar igen :huvet
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Maxxi skrev:
Jorrd: Du liknar ju han raparen med det vita pannbandet! Haha han var ju sämst :rofl

Nej jämför inte min Jimi Hendrix bild med en dålig rappare :4skrika :D

Tyckte han som sjöng "the lions sleep tonight" var otroligt komisk, blondintvillingarna var heta :slicka
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Säger som du angående bådda programen de är förnedringstv i första klass anser jag.................såg dom brudan jisssss :3freak man blir mörkrädd i bland ska jag erkänna.....men jag har jobba på krogen och ja vad säger man det händer OFTA!!! urk inte konstigt att man inte går på krogen längre då. :va Kanske därför man är singel än då :lol

Madhonda skrev:
Nää... då måste jag bara kommentera ett annat "skitprogram" som jag bläddrade förbi igår.

Dolce Vita på 5:an... :rolleyes: jag såg på slutet när dom visade dom där 2 brudarna från Lidingö... jag trodde fan inte mina ögon.

Dom sa såhär typ...

"Nää... en kille som har T-shirt o är fattig han går ju fetbort...jag gillar killar i kavajer o skjorta som har pengar och kan bjuda"

Inte ordagrant citerat men det va kontentan. Sen gick dom ut på krogen med förutsättningen att dom inte skulle göra av med några egna pengar utan "bli bjudna" av bratts med farsans kreditkort.

Finns det verkligen såna dryga bryschar där ute..... :va Det är så man häpnar... :3freak

När man går ut, så går man väl ut för att träffa en "människa" där personkemin stämmer och som man trivs med. Det är väl fan skit detsamma vad han har för bil eller vad han jobbar med. Jag köper min egen sprit o bjuder gärna på ett glas om det skulle va så.

Ja...man tror att alla ska vara o tycka som en själv...men det är ju tydligt att så inte är fallet. :näsblod

//MadH

Edit: Förlåt att jag :felämne
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
haha den har jag på datorn ju hihi han är klockren :lol

Thundercat skrev:
Det bästa var att han menade allvar, han förstod inte att jurymedlemarna menade allvar när de kallade honom för världens sämsta sångare... :hihi
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Ååå såg en så jädra söt flicka på programmet igår, så jag började kombinera förnamn, understräck, efternamn @ hotmail.com för o försöka hitta henne på MSN. Till slut stod det "SUCCESS!". Hoppas det är hon, hon är offline. Sen om hon är online, så är det säkert inte hon, sen om det är hon är hon bergis upptagen, och är hon inte upptagen så bor hon ändå 30 mil härifrån, och skulle hon bo här i Malmö så har jag ändå flickvänn. Fan.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top