Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Finns det ingen som har rippat alla roliga jäklar som sjungen så man kan tanka hem det till datan.
Proen skrev:Jag lovar...det blir bättre. sitter o klipper det sista programmet nu.
Clifton skrev:Finns det ingen som har rippat alla roliga jäklar som sjungen så man kan tanka hem det till datan.
Kay skrev:Jag måste ha den svarte rapparen med panband, som skrivit sin sång med penna och papper! Fyfan vad det var underbart
Conrad skrev:Den där svensken från "ghettot" som skulle sjunga "Fuck it"...
Det värsta är ju att vissa personer är totalt tondöva så att man inte ens kan lista ut vilken låt det är.
Kevorkian skrev:Juryn ja. Suck! Riktiga grisar är vad dom är. Folk som kör "kompensera för min lilla penis"-stilen(kvinnan undantagen) ger jag inte mycket för. Var finns nöjet i att förnedra andra? Självklart måste man vara beredd på ris när man som deltagare ställer upp i en sån tävling, men det går att framföra kritiken på ett bra och icke förnedrande sätt.
Thundercat skrev:Ingen som såg det amerikanska klippet med killen som sjöng "Like a virgin"?
Gustav1 skrev:Haha, jo tyvärr.
Maxxi skrev:Jorrd: Du liknar ju han raparen med det vita pannbandet! Haha han var ju sämst
Madhonda skrev:Nää... då måste jag bara kommentera ett annat "skitprogram" som jag bläddrade förbi igår.
Dolce Vita på 5:an... jag såg på slutet när dom visade dom där 2 brudarna från Lidingö... jag trodde fan inte mina ögon.
Dom sa såhär typ...
"Nää... en kille som har T-shirt o är fattig han går ju fetbort...jag gillar killar i kavajer o skjorta som har pengar och kan bjuda"
Inte ordagrant citerat men det va kontentan. Sen gick dom ut på krogen med förutsättningen att dom inte skulle göra av med några egna pengar utan "bli bjudna" av bratts med farsans kreditkort.
Finns det verkligen såna dryga bryschar där ute..... Det är så man häpnar...
När man går ut, så går man väl ut för att träffa en "människa" där personkemin stämmer och som man trivs med. Det är väl fan skit detsamma vad han har för bil eller vad han jobbar med. Jag köper min egen sprit o bjuder gärna på ett glas om det skulle va så.
Ja...man tror att alla ska vara o tycka som en själv...men det är ju tydligt att så inte är fallet.
//MadH
Edit: Förlåt att jag
Thundercat skrev:Det bästa var att han menade allvar, han förstod inte att jurymedlemarna menade allvar när de kallade honom för världens sämsta sångare...
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |