Ifall ni kommer först till en Honda Goldwing

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Denna tråd bevisar att en GoldWing har en speciell plats i alla våra hjärtan!

2689258429_9a7421145b_b.jpg

:yoparty
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Åkte förbi en Guldvinge idag... visst fan hade han hunden med sig!

Jag tjuvlyssnade lite på ett samtal hos en Honda-handlare. En snubbe kollade på en ny guldvinge fast han tyckte det var dumt att det inte var något skyddlock för stereon. Säljaren sa att stereon är vattentät. Killen svarade att det är den säkert, men inte hundtät. Han hade tydligen hunden stående på tanken när han körde. :D
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag låg bakom en GW på E18 mot Bålsta igår, svårt att köra om med volvon men jag såg att GW'ns kromade stuprör borde rensas lite oftare, 4" pipor på en sån :skrämd
 

trosell

Medlem
Gick med
5 Sep 2004
Ort
LJUSDAL
Hoj
1 Liter
320. Kontrollera krypgrunden så inte det uppstått mögel, kan ge dålig lukt och problem med försäkringsbolagen.
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
:dummer du pratar om är zx här på forumet, och både hoj och släp finns som byggtrådar:

Zx7r projekt

Mitt sidoprojekt!

Bling-bling

Styla 7:an inför sommaren

Det faktum att personen i fråga sitter på det här forumet och har en byggtråd påverkar på inga sätt att jag tycker att det är skitfult och vedervärdigt på alla sätt.
Hojen i sig ser ju snygg ut ända tills man tittar lite längre bak på den. En dragkrok.. På en sporthoj dessutom... :zpy
Min egen åsikt, står för den. (Förstår att ingen vill höra att ens barn är fula, även om så är fallet)
 

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Ort
Örebro-Län
Hoj
Vespa 300 GTS -16
vad är det för människa som sätter sig på fanskapet??? funktionellt med en två sitsig cheva på två hjul.. :huvet fan orkar inte..

Jag skulle gärna vilja ha en guldvinge!
Någon som ska med på cruising ner till Frankrike?:tummenupp

Dom e bara avundsjuka för att dom inte själva har en Winge..:tummenupp
Man kan ju inte fastna i enbart sporthojsträsket, man måsta ha lite olika att välja emellan..allttefter humör och väder. (och om :tuttar vill åka med..)

Jag är avundsjuk bara för att jag itne har någon. Och jag vill ha en också!
Synd att dom är så satans dyra bara:mad::tummenupp
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det faktum att personen i fråga sitter på det här forumet och har en byggtråd påverkar på inga sätt att jag tycker att det är skitfult och vedervärdigt på alla sätt.
Hojen i sig ser ju snygg ut ända tills man tittar lite längre bak på den. En dragkrok.. På en sporthoj dessutom... :zpy
Min egen åsikt, står för den. (Förstår att ingen vill höra att ens barn är fula, även om så är fallet)

Din mamma höll med.
 

Petai

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Snart Bulten IGEN..
Hoj
Snabbare än förra!
Vafan

http://www.blocket.se/vasterbotten/Honda_Goldwing_GL_1500_med_sidovagn_26741154.htm?ca=11&w=3

Semester i Sverige är en nära och trygg semester i vacker natur. Sverige är ypperligt för en semester med dina nära och kära. Tänk dig en familjesemester i Småland eller Kina som ligger alldeles runt hörnet, vore inte detta något för alla i familjen?? Köp en Guldvinge som rymmer hela din familj och lite till.



Läste precis att nyaste Vilden har ju Airbag

/Petai
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Fråga när hur lång sträcka förarens körning är på och tyck synd om han för att folk inom transport måste köra så hutlöst långa sträckor!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top