wallbanger
Ny medlem
Han e på sjukan, stod i tiningen igår.
Tyvärr inge allvarlitt.
Han är väl överansträngd. Han har ju tydligen startat ett band också utöver partiledarjobbet...
[YOUTUBE-ID]-sf4JYq35DE[/YOUTUBE-ID]
Han e på sjukan, stod i tiningen igår.
Tyvärr inge allvarlitt.
NK's jävligt snygga hemsida:
http://www.korea-dpr.com/
Fan, deras FAQ är ju en guldgruva !
En google på upphovsmannen (Alejandro Cao de Benos de Les y Pérez) var en guldgruva det med:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alejandro_Cao_de_Benos_de_Les_y_Pérez
Vilken jävla dåre:
det är nästan så man hoppas att kim chi gong drar iväg ett par torpeder så omvärlden får en anledning att rensa bort karln och öppna upp landet och ögonen för folket. Stackars jevvlar!
Jag kunde inte släppa tanken när jag såg "resereprtaget" som gick som serie på aftonbladet.....
Jag blir äcklad när världens ledare samlas och arrangerar "vi minns vårt 30-40tal" där de visar att vi inte ska glömma förintelsen och att vi har lärt oss av alla misstagen! Såg ett reportage för några år sedan med en före detta "polis" som jobbat i ett av NK´s koncentrationsläger ute i nowhere. Han hade inte pallat mer och lyckats fly.
Grejerna de gjorde mot oliktänkande där är resor vidrigare. Utstuderad ondska. Inget Jag skriver om på SH men förintelsen sker nu i NK så borde det inte vara bättre att plocka bort Kim chi-gong och rädda folket i NK i stället för att sitta i blå hallen med en massa medaljer och slå sig för bröstet?
Saddam var ju en hyvens prick jämfört med den elaka dvärjen!
Och visst är det så, Blå Hallen rockar - och att gnälla på USA som är de enda som hotar NK. Göran åkte ju till och med dit på statsbesök 1996 om jag minns rätt.
Ja det är lätt att sitta och förklara hur duktiga man är som "minns" med 50 års skydd från händelsen och samtidigt motaggera mot störtanden av nutida, dito regimer.
Faraoerna i Egypten, Kejsarna i Rom, Stalin, Nicolae Ceauşescu i Rumänien som byggde Europas största byggnad,
3. Can I emigrate to North Korea and live in North Korea?
It's possible only in very special situations and having honor/merits. You must send a request letter stating your reasons, together with your complete CV, copy of your passport and certificates to korea@korea-dpr.com
Länka!
Jag har faktiskt aldrig läst om något särskilt tarvligt som den lille hittat på.
Inte för att jag betvivlar uppgiften det minsta. Med särskilt tarvligt så menar jag i paritet med din beskrivning ovan. Upplys gärna.
Ögonvittnesrapporter berättar om de nordkoreanska lägren för politiska fångar där fångar rutinmässigt torteras och mördas.
De skall dessutom utsättas för medicinska experiment liknande de som utfördes av Josef Mengele och Enhet 731 i Japan. Det sägs även finnas gaskammare där.
Att lägren finns är ställt bortom allt tvivel, att det begås vidrigheter där är enormt troligt eftersom det i princip alltid händer på dylika ställen. Men hur och i vilken omfattning är såklart svårt att säga. De historier om gaskammare som berättas bär slående likheter med de som fanns i Nazityskland, de medicinska experimenten är dessutom i princip i detalj överenstämmande med de som utförts av Enhet 731 och Mengele. Detta behöver inte betyda att de inte äger rum/har ägt rum, men det är något som brukar känneteckna påhittade historier.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|