Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
I´m the devil in disguise...Tuben skrev:Med tanke på vad det e för hoj så
har du varit en stygg pojke
Maverick_ou812 skrev:I´m the devil in disguise...
Maverick_ou812 skrev:
Ja vi som varit snälla heeeela året och inte bara nu strax innan (h)jul får öppna klappar tidigt.
Hyndan kommer att finnas kvar vid min sida. Man överger inte sin första kärlek, inte ens för en italienskaMackz skrev:Då har där blivit lite stil på dig också. Very Good, very nice!
Maverick_ou812 skrev:Hyndan kommer att finnas kvar vid min sida. Man överger inte sin första kärlek, inte ens för en italienska
Va inte elak mot Mavve nu,ssemse behöver ju nåt o sopa banan med innanwonderwizard skrev:men mavve... tyckte du snacka om att skaffa en ban & bus hoj ??? så har du gått & köpt dig en TRAKTOR .........
Maverick_ou812 skrev:Hyndan kommer att finnas kvar vid min sida. Man överger inte sin första kärlek, inte ens för en italienska
Den går att dreva så den reser sig i både 1:an o 2:an...wonderwizard skrev:men mavve... tyckte du snacka om att skaffa en ban & bus hoj ??? så har du gått & köpt dig en TRAKTOR .........
Maverick_ou812 skrev:Den går att dreva så den reser sig i både 1:an o 2:an...
Du... du... du.... du ska bara passa dig!Zmurfan skrev:Va inte elak mot Mavve nu,ssemse behöver ju nåt o sopa banan med innan
racer hojarna ska köra
//Zmurfen
Kommer sen... ska hämta skiten... f´låt... Duccen först!Sniper skrev:Upp med en bild så vi får se hela skiten förlåt duccen..
Tack! Nu ska jag oxå mullra!Fluffy skrev:Jo, det gör man...
Nu är surprajsen avslöjad VÄLKOMMEN i gänget
Maverick_ou812 skrev:Den går att dreva så den reser sig i både 1:an o 2:an...
Jepp, förmodligen, en dyr en, flest prylar när man dör är det väl?blacktriple skrev:SL?
Blir väl att köpa espressomaskin också?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |