crazy martin
Ny medlem
wonderwizard skrev:så stora drev finns nog inte.. & om det finns, så kan du ju nyttja den att ploga med samtidigt ..
hehehehe.det e sant
wonderwizard skrev:så stora drev finns nog inte.. & om det finns, så kan du ju nyttja den att ploga med samtidigt ..
Ähhhhh.... har ju sett bilder på en kraschad SP1:a och en mulad GSXR1000 K5 här i år samt hört talas om en vurpad Bandit, en Speed Triple och en CBR 600 så värre än så blir det väl inte....crazy martin skrev:halå.vakna det e ducati!! de wheelar man inte med.det kan sluta illa.
Maverick_ou812 skrev:Ähhhhh.... har ju sett bilder på en kraschad SP1:a och en mulad GSXR1000 K5 här i år samt hört talas om en vurpad Bandit, en Speed Triple och en CBR 600 så värre än så blir det väl inte....
Tack, och som jag sa. Jag behåller ju Viffern till mina vilserundor, hur ska jag annars kunna få börsinformation, resutatet på tipset, lufttryck, temperatur och tidvattenstatus?CeltaniC skrev:Grattis Mave! till Duccen!
Inget jag hyllar precis för jag hade alltid valt en Japs hoj före en Ducce. Men kanske ett undan tag för en fet 996 SPS eller en Desmo. Men annars så kan jag inte tänka mig en för tillfället.
Grattis än en gång!
/Regards Cel
wonderwizard skrev:jag tror han tänker på oljesmörjningen.. duccar har väl annorlunda sump & smörjning än vanlig Rad4 .. dvs, wheela = ingen smörjning = rasad motor
Undrar hur du rasade din växellåda?wonderwizard skrev:jag tror han tänker på oljesmörjningen.. duccar har väl annorlunda sump & smörjning än vanlig Rad4 .. dvs, wheela = ingen smörjning = rasad motor
Maverick_ou812 skrev:Jepp, förmodligen, en dyr en, flest prylar när man dör är det väl?
Vad skaffade du dig när du köpte Tripeln, ett ölbryggeri?
Men å shit, jag som trodde vi skulle bli polare, du har ju snackat så mycket om "italienskan" från kryssningen, var det inte en hoj du menade?blacktriple skrev:Tepåsmaskin...
Lillsukan köpte jag för att legitimt kunna springa på Kyoto sushi här i stan. Världens sötaste Vietnamesiska jobbar där...
Gå o lägg dig!!!*Superlight* skrev::corn :corn :corn
Pssssssstt.... BT.... hur kunde du se det förresten... syns det på bilderna?blacktriple skrev:SL?
Blir väl att köpa espressomaskin också?
Maverick_ou812 skrev:Gå o lägg dig!!!
Du ska vara pigg o servera Red Bull hela dagen imorgon!
Jaaaaaaa.... jag har skrivit en lång lista på vad som ska inhandlas i morgon.*Superlight* skrev:Samma samma, i säng med dig nu, känner på mig att det blir en riktigt niiiice dag imorrn
Välkommen!! Du kan anmäla dig här...Mackz skrev:Maverick, nu när du har köpt en ducce vill jag bara pussa dig. Nästa SH pub då jävlar...=)
Toppen!!! Men för guds skull, låt honom sovaDucati Girl skrev:Lugn Maverick..... Jag ska se till att han hamnar i säng snart...
Ni måste ju komma hem med en hel hoj imorgon kväll!!
När det gäller hojvalet.......
Maverick_ou812 skrev:Välkommen!! Du kan anmäla dig här...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102076
Fast den är inte köpt än.... det är 14 timmar kvar...
He he he he... tack för erbjudandet.Mackz skrev:Klart du ska köpa den, har du något problem så kom hem till mig och farsan så fixar vi det =) Italien äger...snart kommer du att se ljuset
Maverick_ou812 skrev:Pssssssstt.... BT.... hur kunde du se det förresten... syns det på bilderna?
blacktriple skrev:Det syns ett "H" och ett "T" på en av bilderna. Typ superlight.
Den mest konkreta italienskan i mitt liv just nu har 4 hjul, ratt och är tillverkad i Milano...
Du är skarpare än jag trodde....blacktriple skrev:Det syns ett "H" och ett "T" på en av bilderna. Typ superlight.
Den mest konkreta italienskan i mitt liv just nu har 4 hjul, ratt och är tillverkad i Milano...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|