gamle
http://www.sydskanesemse.nu/
Zilversurfer skrev:du menar Kg/Hk
hk/kg har blysläden 0.4396
jajaja ska ändra.
PS. Det blir en tung säck för tomten
Zilversurfer skrev:du menar Kg/Hk
hk/kg har blysläden 0.4396
gamle skrev:jajaja ska ändra.
PS. Det blir en tung säck för tomten
*Superlight* skrev:Behövs inga tack, det är det kompisar är till för
Detta är tack nog för mig = http://hem.passagen.se/comrace/mavve_superlight.JPG
Vi tillverkar väl kolfiberkåpor till helgen
He he he he.... jodå, priset stämmer och du har helt rätt. Den är värd varenda krona. Självklart ska jag även köra med den på gatan, måste ju ner till korvkiosken o posera, är det inte vad alla Duccatister gör?Zilversurfer skrev:Det jag säger, ska du inte ta på allvar. Jag gillar att driva med Ducatister. Grattis, och hoppas du får många roliga stunder med nyförvärvet. Sen inte minst, den är absolut värd varenda krona du betalde.Om priset stämmer på säljarens hemsida.
Hoppas du även kommer köra den på gata!!
Tack!Mackz skrev:Du är lyckligt lottad, du kommer att få ut så mycket mer av livet med en Ducce i garaget. Välkommen i gänget. Till våren så ska vi mullra ihop, eller vad sägs?
Vilka grejjor?Zmurfen skrev:Fick du grejerna till??
Jag har ju Viffern kvar pågaspoling!Swappe skrev:Ehm.. ja, det är väl där de hör hemma.. i garaget...
Nä Maverick, använd din nya Ducce som vinställ eller skoskrapa o håll kvar VFR:en istället..
grattis till din nya hoj
Ähhhhh... såna däringa SPettor kraschar ju bara folk med eller så är dom missnöjda o säljer dom....gamle skrev:Men Madiken om du nu skulle köpa muller varför inte köpa riktigt med en gång .Fins ju i familjen JU
Grattis i allafall
Ska bli kul att jaga dig på SRW med den! Sen får vi se om den är en riktig hoj eller inte.CorbenDallas skrev:Jaja, får väl gratulera då.
Fast det är ju lite illa att inte ha en enda riktig hoj nu när du faktiskt har två...
Tack!pjohan skrev:Får väl instämma i gratulationerna, även om jag aldrig trodde du skulle lämna Hondaträsket... (fast en SL är häftig, nu gäller det bara att börja jaga gram så du får ner den i samma vikt som *superlight*)
Maverick_ou812 skrev:Ähhhhh... såna däringa SPettor kraschar ju bara folk med eller så är dom missnöjda o säljer dom....
Tack!hojbrud skrev:Dra inte in mig i ert tjattrande..
får grattulera till hojen
Tackar!Oas skrev:Grattis till nyförvärvet och lycka till
Maverick_ou812 skrev:
Jepp! Vi ska ha såååå kul.Jimmyretta skrev:Grattis mavve, det kommer bli kul att höra massa muller på banorna till sommaren
Vill också ha hårda klappar av tomten
// Jimmy
Tack! Du... den där shopen är en våt dröm.xyx skrev:Gratulerar!
Gjort denna typ av tysklandsresor de senaste 2 åren - en mycket fin tradition.
Och du fick dessutom besöka Mecka, Louis Gigashop, sicken lyx!
Maverick_ou812 skrev:
Bara om vi passar på att dricka lite spetsad glögg också, jag fick visst nån flaska "spets" med mig hem...
Allt det där är inte mitt!!!*Superlight* skrev:Nån flaska.....
Maverick_ou812 skrev:Allt det där är inte mitt!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|