CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
- Gick med
- 6 Mar 2003
Du får fråga nån som inte köpte sig ett touringlok...hojbrud skrev:vad kostar en hoj, då banhoj, i tyskland?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får fråga nån som inte köpte sig ett touringlok...hojbrud skrev:vad kostar en hoj, då banhoj, i tyskland?
CorbenDallas skrev:Du får fråga nån som inte köpte sig ett touringlok...![]()
Banhojar finns det gott om i Sverige, finns ingen anledning att importera egentligen om du itne vill ha exakt just den modellen o du inte hittar den här hemma.hojbrud skrev:haha oki då.. vet du?
CorbenDallas skrev:Banhojar finns det gott om i Sverige, finns ingen anledning att importera egentligen om du itne vill ha exakt just den modellen o du inte hittar den här hemma.
Ska du dra hojen till banan, dvs inte regga in den, så finns det massor att välja mellan i prisklasser från 20 papp och uppåt. Allt beroende på skick, ålder o utrustning.
Behöver du ha den inreggad är utbudet lite mer begränsat men inte omöjligt.
Sen beror det på vad du ska ha den till och vilken utrusning du vill ha till. Själv prioriterar jag hellre ett par extra fälgar med regndäck och en bunke fotpinnesatser än att hojen är röd och italiensk...![]()
Ducati orginal verktygssatsMaverick_ou812 skrev:Vilka grejjor?![]()
Yeah rightgamle skrev:Det har funnits i USA med 188 HK.
Ja, jävligt mycket skönare! Tack för tipset.R1100S skrev:Jasså Mavve.......det blev skåpbil.......visst var det skönare än släp?
Och grattis till den nya....
C U
P.S Kanske skall man till Spanien snart D.S
gamle skrev:Citat:
Inskickat av gamle
Det har funnits i USA med 188 HK.
Yeah right
Har letat satan. Men kan inte hitta dom just nu.Har sett anonnser på ett flertal RVT i Tyskland med 138 KW
![]()
![]()
Har du inte råd till licenskusen så skall du INTE skaffa en banhoj. Inköpet är på mellan 20 och uppåt kr precis som Corben säger, men det är det billiga i sammanhanget.hojbrud skrev:ja jag vet inte rikitgt vad det ska va
men jag bryr mig ju inte om färgen..
sugen på en 250..
hihi.. fan vad jag ångrar att jag inte gick licenskurs samtidigt som Willy....
får försöka ta igen det med tiden.. har inte råd bara..
Maverick_ou812 skrev:Har du inte råd till licenskusen så skall du INTE skaffa en banhoj. Inköpet är på mellan 20 och uppåt kr precis som Corben säger, men det är det billiga i sammanhanget.
Tillkommer sen:
Bränsle, däck, reservdelar, kostnader för bankörningar, transporter T o R banan m.m, m.m, m.m, m.m, m.m.
Jag ville ha min reggad så ren banhoj funkar inte för mig.
hojbrud skrev:hehe det va det jag sa, när jag har råd skaffar jag mig en hoj..
licenskursen kommer innan..
vet vad det kostar, och sa aldrig att jag skulle köpa nu..
Zilversurfer skrev:Synd, annars vet jag en som är till Salu...kan komma tidigt.
Vad som står i en annons i duskland e ju ointressant eller hur?gamle skrev:Citat:
Inskickat av gamle
Det har funnits i USA med 188 HK.
Yeah right
Har letat satan. Men kan inte hitta dom just nu.Har sett anonnser på ett flertal RVT i Tyskland med 138 KW
![]()
![]()
Vad kom den dopade R1:an upp i förresten?Zmurfen skrev:Vad som står i en annons i duskland e ju ointressant eller hur?
Brukar ju väldigt ofta uppge HK i KW rutan![]()
Finns inte någon SP 1/2 för gata med några sådana effekt siffror.
Thorsten Durbahn lyckades komma upp i 168hk.
WSBK hondorna kommer jag inte ihåg exakt vad dem låg på innan dem la ner dem,men har för mig att dem va o snurrade runt 180hk.
Maverick_ou812 skrev:Vad kom den dopade R1:an upp i förresten?
Bänkad än?
MoahahahahahahZilversurfer skrev:238 Tyska HK....De du!
Nu vet jag ju inte vad du går på för kuliga piller men det är onsdag idag.Zmurfen skrev:Moahahahahahah![]()
![]()
Ja och det e på framhjulet![]()
Lämnade den igår,får svar på onsdag![]()
Det var inte mycket med allt det där trimmet, min Ducce har ju mer pulver! R1 verkar vara en riktigt sunkig hoj.Zilversurfer skrev:23,8 Tyska HK....De du!
Nästa onsdag dumsnut,lämnade ju den i går kvällMaverick_ou812 skrev:Nu vet jag ju inte vad du går på för kuliga piller men det är onsdag idag.![]()
Så har du fått nåt svar idag då?![]()
Jajadå... men jag vill ha bildbevis på resultatet och inget jävla photoshoppande nu!Zmurfen skrev:Nästa onsdag dumsnut,lämnade ju den i går kväll![]()
Tror du jag behöver PS??Maverick_ou812 skrev:Jajadå... men jag vill ha bildbevis på resultatet och inget jävla photoshoppande nu!
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |