Importera från England

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
vill ni hitta en hoj BILLIGT i england så kolla in http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/

mer eller mindre skadade hojjar, kan man leva med nån repad plastbit kan man spara ganska många tio-tusen på en hoj där, dom har mängder med hojjar som inte står med på hemsidan med :tummenupp

är man ett gäng som åker dit kan man säkert deala till sig jävla bra priser på en 3-4-5st hojjar...

har inte handlat där själv (än) men fick sidan rekomenderad till mig av en engelsman jag snackade med som köpt sin hoj där.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Iofs kan det innebära importproblem om hojen varit "skrotad" i ett annat land (även EU) och sen återförd i trafik, strul med CoC osv.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
:tummenupp Hänger gärna på om det finns plats.:tummenupp Vill iofs köpa NU under lågsäsong men logistiken är ju rätt viktig...:gnissla
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
Alternativet är ju som sagt att flyga, det är sjukt billigt och jag vetefan om det inte blir billigare än och ta bilen. Det är INTE roligt att åka sprinter till england och antagligen inte helt billigt heller med tunneln T/R.
 

percy83

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Thrux -11
Lösning?!

vill ni hitta en hoj BILLIGT i england så kolla in http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/

mer eller mindre skadade hojjar, kan man leva med nån repad plastbit kan man spara ganska många tio-tusen på en hoj där, dom har mängder med hojjar som inte står med på hemsidan med :tummenupp

är man ett gäng som åker dit kan man säkert deala till sig jävla bra priser på en 3-4-5st hojjar...

har inte handlat där själv (än) men fick sidan rekomenderad till mig av en engelsman jag snackade med som köpt sin hoj där.

Synd bara att det är så långt! Man vill ju gärna hålla sig på "east coast". Som jag ser det så finns egentligen bara ett alternativ och det är att flyga med RyanAir till Stansted. Styr upp köpet för att sedan, beroende på vart man hittar sitt objekt, åker båt Harwich-Esbjerg eller de lite mer oglamiga (bara svettiga lastbilschaffisar) linjerna Immingham el. Tillbury - Göteborg. Själv ska man tillbaka till Tjockholm så det blir ju några mil på moppen också. Vad tycker ni?!
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
Synd bara att det är så långt! Man vill ju gärna hålla sig på "east coast". Som jag ser det så finns egentligen bara ett alternativ och det är att flyga med RyanAir till Stansted. Styr upp köpet för att sedan, beroende på vart man hittar sitt objekt, åker båt Harwich-Esbjerg eller de lite mer oglamiga (bara svettiga lastbilschaffisar) linjerna Immingham el. Tillbury - Göteborg. Själv ska man tillbaka till Tjockholm så det blir ju några mil på moppen också. Vad tycker ni?!

Jag tror också på den linjen, det är såpass bra kommunikationer där så att ta sig runt med tex tåg är smidigt. Sen slår man sig ihop på hemresan för grupptoppfartsförsök!!
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Kostnad på en höft?

Hmmm...mitt problem är att kunna ta sig tiden, det får inte bli för mkt ställtid och byten....då lägger jag hellre ut det och pröjsar en tusenlapp extra.
 

RacerBarber

racerbarber
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Finspång
Hoj
ducati monster s4r 2004 zxr750 92
Kostnad på en höft?

Hmmm...mitt problem är att kunna ta sig tiden, det får inte bli för mkt ställtid och byten....då lägger jag hellre ut det och pröjsar en tusenlapp extra.
skulle va tacksam om nån kunde ge tips om mer än nämda sidor för hojar i uk
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
Autotrader
Ebay
Pistonheads

Är dom största som täcker det mesta, alternativet är att ge sig ut på forum för den hoj man söker.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top