sandstream
Guest
Har fått svar från Hyllinge angående fredagen och de satsar på att alla ska få köra 3 pass. Schemat var flexibelt.
Perfekt för att slås ihop till en grupp på fredagen, eller?I skrivande stund har vi nu
13 st i 125R
15 st i 250R
I skrivande stund har vi nu
31 st i 125J
13 st i 125R
15 st i 250R
25 st i SBK
22 st i STK 600
42 st i R-600 (10 st får nöta bänk under racet)
32 st i R-1000
Anmälda till SM![]()
Perfekt för att slås ihop till en grupp på fredagen, eller?
Kolla på plats med TL, ja vi har faktiskt en sådanPerfekt för att slås ihop till en grupp på fredagen, eller?
Du bör nog komma ner på 1.07 för att vara säker.Fyfan det gäller att göra sitt yttersta för att ta en plats på knudan då i r600!!
Vad kan det tänkas behövas för tid för att kvala in? Hur snabbt gick det föra året? Har letat på mylaps utan att hitta nåt. Börjar bli orolig nu då jag aldrig tidigare kört på knudan
Jag håller med, det blir nog trångt för r600+1000 annars![]()
Perfekt för att slås ihop till en grupp på fredagen, eller?
Såg det efter mitt inlägg. Å andra sidan står R600 och R1000 tillsammans vilket inte verkar så troligt med tanke på att vi är drygt 70 st.Enligt det här: http://www.hyllingems.se/download.asp?F=436 så är det väl redan så...
31 st i 125J
13 st i 125R
15 st i 250R
25 st i SBK
22 st i STK 600
32 st i R-1000
Anmälda till SM![]()
Som vanligt överfulla Rookieklasser medan SM-klasserna går halvfulla. Det är nog verkligen dags att se över uppklassningsproceduren inför nästa år, många av förarna i Rookieklasserna har ju faktiskt flera års raceerfarenhet och hastighet som inte gör bort sig även om det inte ger pallplats i SM-klasserna. Många "riktiga" rookies avväger säkert att inte "slänga ut ett par tusen" i anmälningsavgifter när man ändå inte får köra.
Som vanligt överfulla Rookieklasser medan SM-klasserna går halvfulla. Det är nog verkligen dags att se över uppklassningsproceduren inför nästa år, många av förarna i Rookieklasserna har ju faktiskt flera års raceerfarenhet och hastighet som inte gör bort sig även om det inte ger pallplats i SM-klasserna. Många "riktiga" rookies avväger säkert att inte "slänga ut ett par tusen" i anmälningsavgifter när man ändå inte får köra.
För att få köra STK 600 som B-förare så måste man be om uppklassning, men jag håller med att det finns några R-600 förare som borde uppklassas tidigare.Finns det någon möjlighet att låta b-förare tillfälligt åka a-klass. Jag tänker att det kanske finns vissa vassa rookieförare som vill mäta sig med eliten. Inte för att jag är en av dem men det hade ju varit en lösning så att ingen ska få nöta bänk på söndag.
31 st i 125J
13 st i 125R
15 st i 250R
25 st i SBK
22 st i STK 600
32 st i R-1000
Anmälda till SM![]()
Några brukar vurpa bort sig redan på träningenHmm... känns som det har blivit en liten miss här nu...
det är max 40 till träning.. = ni kan inte släppa ut alla Rookie600 förarna
samtidigt... Inte särskilt kul att slänga in 2 stycken tex i Rookie1000 kvalet...
nä, liten miss där tycker jag..
Några brukar vurpa bort sig redan på träningen![]()
Kl 18.30-20.30 tisdag 7/8 kommer vi att visa RR hojar i HÖJ (Raggarbil & MC träffen) välkommna att mingla med RR förare.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |