Dawan
Medlem
Så bokat nu jag också.
Blir att åka ut med bussen så om möjligt slaggar jag gärna i depån....
Har nu kollat med banägarna och det är helt okej att sova vid banan. Tält eller husvagn.
/Dawan
Så bokat nu jag också.
Blir att åka ut med bussen så om möjligt slaggar jag gärna i depån....
Har nu kollat med banägarna och det är helt okej att sova vid banan. Tält eller husvagn.
/Dawan
Grymt! Fanns det tillgång till el, mugg å vatten?
Kan man ställa sig där redan på Fredan? Jag blir ju tvugen att åka hem Måndag morgon då Söndags färjan inte tar stor bil. Går det att slagga Söndag natt även?
Många frågor vetu...
Går helt klart att slagga där fredag och söndag. El ska finnas men vatten måste vi ta med oss då vattnet vid banan kan orsaka ovanligt många toalettbesök. (detta kommer vi att maila ut innan kursen) Minns jag rätt så finns det ett utedass vid banan.
/Dawan
De har faktiskt byggt en riktig toalett nu
Vi kasnke ska nämna att det finns inte el så att man kan köra däckvärmare. Vill man ha däckvärmare så är det elverk som gäller.
Hej.
Har försökt få kontakt med någon som har hand om kursen via mail och kontakt formuläret på http://www.teampyamas.se men inte fått något svar.
skulle behöva göra ändring i bokningen och sista betalningsdagen är snart så om någon här inne som har hand om kursen läser detta ta gärna och svara på mailen jag skickat eller skicka ett pm via sporthoj.
Mvh Robert
Hej.
Har försökt få kontakt med någon som har hand om kursen via mail och kontakt formuläret på http://www.teampyamas.se men inte fått något svar.
skulle behöva göra ändring i bokningen och sista betalningsdagen är snart så om någon här inne som har hand om kursen läser detta ta gärna och svara på mailen jag skickat eller skicka ett pm via sporthoj.
Mvh Robert
Kan man ansluta sig senare på lördagen? Man har ju oturen att jobba till 22 kvällen innan.
Absolut, inga problem. Det går väl en färja tidigt på lördagen. Du borde kunna dyka upp till 11 iallafall.
/Dawan
Första båten på lördan går vid 10 då är jag iland på åland vid 12 hur långt är det sen till banan? och hur länge kör ni på lördagen?
Första båten på lördan går vid 10 då är jag iland på åland vid 12 hur långt är det sen till banan? och hur länge kör ni på lördagen?
va e det för kläd krav ljud krav
va e det för kläd krav ljud krav
Vilken tid startar kursen på lördan?
Om man kan boka om båten till den 10.00 på lördan. Men känns nästan lite stressigt va???
Kursen börjar 9.00 på lördag. Vi kommer inleda med fri körning för att alla ska bli varma i kläderna och lära känna banan. Det är för att alla ska få ut så mycket som möjligt. Tar du båten kl 10 så är du inte banan förrän tidigast 14.00 finsk tid, sen ska det packas upp osv.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|