rollex
Guest
:cornduckie skrev:2247252Bla bla bla...
Ge fan i att uppmuntra till att dribbla med mina skattepengar. Kör man för fort får man fan pynta böterna, låta hojen stå ett par månader och sluta grina.
:cornduckie skrev:2247252Bla bla bla...
Ge fan i att uppmuntra till att dribbla med mina skattepengar. Kör man för fort får man fan pynta böterna, låta hojen stå ett par månader och sluta grina.
Disasterpiece skrev:2247506Nää finns det? Jag trodde dom satte hastighetsbegränsningar för skojs skull?
Det jag menade var att 95km/h på en 70väg som precis övergår till 50 inte är så jäkla mycket att åma sig över.
andersbrink skrev:2248442Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.
andersbrink skrev:2248442Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.
Catway skrev:2247286Låter nästan som om du kör som en tjej?
Vi andra som kör som man skall med en sporthoj kanske behöver lite reservtrix när snuten nu inte kan få in pengar på något bättre sätt!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|