Indraget körkort, vad göra??

rollex

Guest
duckie skrev:
2247252 Bla bla bla...

Ge fan i att uppmuntra till att dribbla med mina skattepengar. Kör man för fort får man fan pynta böterna, låta hojen stå ett par månader och sluta grina.
:corn

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.

Disasterpiece skrev:
2247506 Nää finns det? Jag trodde dom satte hastighetsbegränsningar för skojs skull?
Det jag menade var att 95km/h på en 70väg som precis övergår till 50 inte är så jäkla mycket att åma sig över.

:hihi

ODEN

Bombastic
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000S -99 & XS 500 -77
andersbrink skrev:
2248442 Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.

Dom sista 1% brukar man se spår efter i gruset uppe på rondellen..... :hihi

Håller i övrigt med dig...

Disasterpiece

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2005
Hoj
1000r k7
andersbrink skrev:
2248442 Fast vissa radarkontrollerade sträckor irriteras man våldsamt och väldeliga över, t.ex. västra infarten i Gävle på R80 där man står i info-fickan och tar fordon som i 99 fall av 100 måste ner till under 50 km/h för att klara rondellen. Där har man fartkontroll BARA för att håva in pengar.

Jo, grisigt..

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Catway skrev:
2247286 Låter nästan som om du kör som en tjej? :va :banana

Vi andra som kör som man skall med en sporthoj kanske behöver lite reservtrix när snuten nu inte kan få in pengar på något bättre sätt! :lol

En riktig sporthojjare[tm]? Coolt!

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Jag håller med Fuckie! Det är bara töntar som börjar grina när lappen ryker. Kör man på allmän väg har man väl förstått och accepterat reglerna: Kör man för fort - inget kort!

Angående att dumma staten bara vill ha folk vid liv så att de skall kunna betala skatt: Och? Jag delar statens intresse till fullo. Desto fler som bellar skatt, desto bättre förutsättningar för alla. Bara dumhuvuden misslyckas med att förstå det!

Hej då dumhuvuden! :hej

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM