Robz, du vet att jag är kluven i frågan men generellt skulle jag också vilja se delade grupper. Som sagt, mitt FB tillåter den typ av bandagar som SSEmse anordnar och då vill jag inte vara inblandad i nån incident med en oförsäkrad.
Dock tycker jag du är orättvis när du visar upp Tsunamis omkörningar och säger "för tight" och "ovarsam".
Har titta på filmen några gånger nu och jag kan säga att jag blivit "rökt" bra mycket tightare än så även då vi hade delade grupper. Dessutom visar dina filmer, tvärt emot vad du säger, att varvtider visst har en betydelse för dig. Varvtider och hastighet på banan kommenteras dessutom friskt i diverse trådar.
Att Tusse sen är av banan var o varannan gång är en helt annan sak och det där hanterar vi i teamet "off the record"
Vänta nu, det här förstår jag inte riktigt...
Jag kör 4000 mil / år med min tjänstebil och ca 1000 med hojen. Om jag skulle bli av med mitt KK på vägen mellan Malmö och Göteborg då jag kör i 145 istället för 110 på väg till jobb så gör det mig alltså till en huligan? Och på grund av detta ska jag inte heller få köra hoj på en bandag med SSEmse?