?????
Det är inte många som är lika aktiva här som du o jag - alltså tåls det att återupprepas... det roliga är att du hackar emot lika mycket. Gissa om du snart får veta att du är snett ute med både det ena o det andra
Helt lysande att det saknades minst 2 Instruktörer på Knudan - trots att jag klart uppgivit att jag ställer upp om det behövs... eller din "stolthet" gjorde Knudan tunn på Instruktörer???
Ska vi kanske ta Robz Off Topic istället? Roff topic?
Gällande Knudan o stolhet så har inget med det att göra. Jag tänkte faktiskt inte alls på dig. Sorry.
Men visst, vill du ha en syndabock till det så kan jag visst ta på mig den skulden. Jag kan dock inte tvinga folk att köra, vi är trots allt en ideel förening. Alternativet är alltså att ställa in körningen. Jag vet inte vilket du föredrar.
Att du med några fler i Styrelsen inser vilken inriktning föreningen bör ha för att ÖVERLEVA!! - men jag kan ju faktiskt ha fel....
Givetvis får du ha din åsikt. Precis som jag min. Grundlagen säger väl så.
Jag kör väl för fort för Gul... eller inte - Gul är kanske fri från Racenissar?? -som ändå kör där om plats i Vit saknas??
Detta KAN sluta med att fler gör som jag - lägger sin huvudtid inom SMC... för att slippa köra med tränande raceputtar!
För en gångs skull (eller faktiskt oftare än så) är du genomkorkad som inte inser vad föreningen behöver mest - GATåkare!
Min stolthet?? Har aldrig haft någon när det gäller hojåka - jag är rätt bra på allt annat i livet
Det är ju du själv som sa att tempot var för högt i Röd.
Schyssta personangrepp nu men okej, eftersom det är du
Jag, personligen, anser att vad föreningen behöver är engagerade
BANÅKARE som vill ha kontinuitet i sin körning på bana.
Tyvärr har många förutsättningar förändrats det här året, inte bara en som du vill göra gällande.
Du tror alltså att jag är ensam om min inställning?? Kan man motionera om att utsesluta en medlem? - låt oss rösta på varandra o se vem som åker ut
Upp ur sandlådan nu som du brukar säga till mig.
Detta sista är det som gör mig riktigt ilsk - Jag skiter FULLSTÄNDIGT i vad DU tycker om mina inlägg!! Har jag överträtt SH regler kan du ju klaga hos Swedie - annars kan du slicka dina sår och inse att du har fel.... som vanligt.
På ditt jobb må du vara besserwisser, men i det verkliga livet har du en del kvar att lära
Du får bli hur ilsk du vill herrn, men som moderator i det här forumet är det faktiskt så att man får styra upp en aning och om du tittar på din framfart den senaste tiden så handlar det mesta du skriver om samma sak. Oavsett vad tråden egentligen har för ämne. Det är därför det finns moderatorer i alla forum här på Sporthoj.
Visst kan man dra in Swedie i det hela men det finns ingen anledning. Du är välkommen att diskutera dina ämnen hur mkt du vill, men gör det i rätt tråd.
Svårare än så är det inte.
Jag vet inte riktigt vad mitt jobb, stolthet o annat du drar upp har med det här att göra.
Jag har mycket att lära, men vem har inte det?
Nu är vi båda rejält off topic o eftersom du hoppar på mig personligen så kan vi fortsätta det här via PM om du har mer att tillägga. Jag tror inte det här verbala bajseriet intresserar någon annan.