INFÖR BULTEN 2006: vad händer?

Status
Ej öppen för fler svar.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
ninja99 skrev:
I din trailer så visade du många schyssta klipp som gjorde att man längta till premiären men när man väl sett filmen fick man en dålig smak i munnen. De schyssta scenerna i trailern vara bara bluff, så jävla lågt!
Att försöka sälja filmen uppbyggt på luftslott är riktigt illa!
Har sett bättre saker gratis här på forumet...

Det här är varför man tankar filmen! :)

För att vara lite ontopic: Tredje sommaren med kortet och ny moppe i år. Mitt mål är att inte klota igen. Annars kan jag varna att Bultens grannar faktist inte gillar hojar som kommer i 150 på 50-vägarna. De har allvarliga planer på att plantera upp farthinder på 50-sträckan innan T-korset.

"Rask"

Guest
Fürstenhoff skrev:
'

En trailer är till för att just personer likt DIG ninja99 skall fantisera om vad du tror dig kommer att få se, sen att du med många andra trott dig få se ett nytt "rekord" är enkom ditt problem - inte mitt!!

/Fürstenhoff.

Först att du skriver saker och låtsas citera mig är ju bara skrattretande. Sen att du sysslar med falsk marknadsföring säger ganska mycket om dig som person, sen kan man ju alltid skylla på producenten. Ryktena om dig är ju inte allt för bra och bättre lär det ju inte bli då du beter dig såhär...

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Eftersom du inte svarar på PM Fürstenhoff så kanske du kan svara här.
Vi som var med i SWT racings GT4 tävling undrar när priserna kommer.
//Tobbe

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
He he.........Kul diskussion :4skrika att hänga med i :hihi

Ös på, jag längtar till nästa rulle! :Bugar

PS; Tankar inte, har alla 4:a i orginal ! :fyllisar

"Rask"

Guest
Fürstenhoff skrev:
Tyvärr så känns dina inlägg en aaaaaaning barnsliga varför mitt ganska komiska inlägg passade ganska bra!!

Så en trailer som ger din snedvridna fantasi ett visst intryck säger ganska mycket om mig som person :va - helt ok att du tycker det!! :tummenupp

Och ryktena om mig är inte bra och lär inte bli bättre efter en film trailer enligt dig ninja99 - Eeeehh :3freak, OK!! :tummenupp

Skall genast göra 100 ave maria och hänga mig i en mörk garderob eller nått!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Hur du nu kan kalla min fantasi för snedvriden får du nog förklara närmare. Du visade vissa filmfrekvenser i din trailer som antydde vad man skulle få se i den riktiga filmen. Att göra en trailer som inte handlar om filmen känns ganska meningslöst men det kanske inte du anser. Du har fortfarande inte dementerat mina anklagelser angående falsk marknadsföring utan försöker göra dig lustig...Förklaringen blir nog den roligaste detta år och då är det bara 5 dar kvar till årsbytet.

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Fürstenhoff skrev:
Tyvärr så känns dina inlägg en aaaaaaning barnsliga varför mitt ganska komiska inlägg passade ganska bra!!

Så en trailer som ger din snedvridna fantasi ett visst intryck säger ganska mycket om mig som person :va - helt ok att du tycker det!! :tummenupp

Och ryktena om mig är inte bra och lär inte bli bättre efter en film trailer enligt dig ninja99 - Eeeehh :3freak, OK!! :tummenupp

Skall genast göra 100 ave maria och hänga mig i en mörk garderob eller nått!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Hade jag fått din samt ett par andras adr mm så hade även du fått ett pris (finns för övrigt kvar i hyllan;)).

Och skulle jag missat ett sådant PM så ber jag självklart om ursäkt då du självklart skall ha det pris som andra redan fått!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Du har PM
//Tobbe

"Rask"

Guest
"Göra en trailer som inte handlar om filmen" - Eeeehh, ok?? :va

Tänker inte förklara ngt som du så fint själv besvarar i ditt inlägg ovan förutom att åter säga att en film trailer är till för att du som kund skall fantisera om filmens innehåll - sen om filmen uppfyller dina egna önskningar/förhoppningar eller inte kan bara du svara på!! :pannkyss

Ha det bra :tummenupp ,
/Fürstenhoff.[/QUOTE

Kan det vara därför att du inte kan komma på en förklaring som gör att du inte tappar ansiktet, skylla på producenterna håller inte. Du var fullt medveten om att folk skulle tro att de skulle få se några vansinnesresor på bulten och uppsala osv..
ps vad duktig du är på att klistra smileys...

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Jonte*FZ6 skrev:
Vem ska man skylla på då man varit på SF-bio och e missnöjd med filmen?! :confused:

Kollar på hitta.se, men hittar inte nummret till Brad pitt ?! :argpådato

Nu ger du bara dig själv ett idiotmärke även du.

"Rask"

Guest
Jupp, alla var helt medvetna om vad folk skulle tro - en del väntade med vässade klor för att ytterliggare få ösa galla över "galna" framfarter på allmänna vägar medans vissa som dig drägglade som småbarn över vad dom FANTISERAT att dom eventuellt skulle få se!!

En del fattade det roliga i vad dom sett, medans en del personer likt dig sitter än i dag och gråter sig till sömns för att dom inte fick vad dom hoppats på rörande dessa 2 scener!!

Uppriktigt ledsen att vi inte kunnat tillfredställa dig då du verkar speciell!! :(

/Fürstenhoff.

Du verkar ju fatta att det bästa försvaret är attack iallafall. När du kringår att svara på mina frågor om varför du klippt trailern på detta sätt så är det väl ingen ide att fortsätta denna diskussion...Tycker bara att det är sorligt att du håller på som du gör. Vet att du försöker få det till att dina filmer är det största som hänt i mitt liv och skriva om mig men det är bara ett knep för att fly den verkliga diskussionen...(verkar tyda på storhetsvansinne att tro att folks liv kretsar runt dig)
ps du är såå duktig på att använda smileys...

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Itacha75 skrev:
Nu ger du bara dig själv ett idiotmärke även du.

Man kan väl få vara lite ironisk när det är/har varit jul... :) Verkar bäst att inte involvera sig mer i denna tråd,

Ha de Gött.... :pannkyss

Last edited:

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
Oj, Oj, Oj vilka starka ord alla använder!

Grabbar det är Juletider nu!

Skit i vem som är snabbast på Bulten, ingen normal människa bryr sig i allafall.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Här ska det väl diskuteras bult och inte nån film.

(jag var förresten själv med i trailen dock inte i filmen, men jag glömde det hela och gick vidare med mitt liv)

Goose, ser du det här forumet som riktat till normala personer? För mig är frågan högintressant.

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Måste åka o prova den där förbannade bulten i sommar skriver in tid efter ett försök!
Siktar under 4 min :tomten

IronMike

Guest
hm ok...

Jag må vara trådskapare....

Varför blev det en gr-tråd? ...betyder det att jag måste utmana gr på att köra head to head sommaren 2006 ? ;) "oldschool vs newschool, live or die", kan det bli en schysst rulle måntro :tungan

Nevermind.. Jag ska åka bulten å ha kul, försöka slå mina egna tider. Vad det blir i slutändan spelar egentligen ingen roll, men det vore kul att köra sub 5 min med kamera, samt klippa ihop med perspektiv utifrån. Mest på skoj, samt bjuda på sig själv...finns ju massor folk här som inte är från stan. Kul filmer brukar vara välkomna.

:corn

Ingel skrev:
Här ska det väl diskuteras bult och inte nån film.
:yoparty

Goose skrev:
Skit i vem som är snabbast på Bulten, ingen normal människa bryr sig i allafall.
Men det vore väl kul att veta ändå ... bulten är för somliga blodigt allvar, precis som isle of man :gnissla

--

Hehe, btw.. Surra ikväll med min morbror just ang bulten, han hade läst denna tråd. Han skratta och sa att dom åkte sub 5 repor redan på slutet av 80 talet början av 90, någon kille som var värst på den tiden som kallades för "nypan" - för han hade så stora händer, körde 5 repor som spelades in på vhs för 15 år sen :)

..lite historia. Alltid kul. Dom körde fort redan då.. Antingen var det mer galenskap, eller andra faktorer, hojjarna har knappast blivit sämre =) ska se om jag kan få tag i ngn gammal vhs kasset, och om det går att fixa över till en modernare fil, ev ladda upp.

Ni gamlingar,..dtm, fürsten m fl, eller som kört ett par år, hur var bulten för ett decenium sedan? Var det som i dagsläget? Att folk kör på tid, kör i grupp, fram å tillbaks. Det verkar iaf så.. Nästan som om det var värre förr, då man filma med stenålderskameror, och nästan satte samma tider som idag :) enl vad jag hört....

Last edited:

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
IronMike skrev:
..lite historia. Alltid kul. Dom körde fort redan då.. Antingen var det mer galenskap, eller andra faktorer, hojjarna har knappast blivit sämre =) ska se om jag kan få tag i ngn gammal vhs kasset, och om det går att fixa över till en modernare fil, ev ladda upp.
:banana :tummenupp
IronMike skrev:
Ni gamlingar,..
:hihi :gnissla

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
IronMike skrev:
Ni gamlingar,..dtm, fürsten m fl, eller som kört ett par år, hur var bulten för ett decenium sedan? Var det som i dagsläget? Att folk kör på tid.

Ja, det var som nu ungefär. Själv var jag inte speciellt snabb, så jag höll oftast i arrangemangen. Vi hade ju avspärrningar. Utklädda till Vägverks-personal. T o m bengen lurade vi att stanna ett par gånger. Jag, Uffe Sapponen, "Nypan", Janne Ek och Tok-Ove var väl dem som höll på som mest.

På den tiden hade vi hår på bröstet (som Sandstorm skulle uppskatta) Vi rakade faktiskt skägget och klistrade på tjocka lager på bröstet för extra tjockhet. Det spårade nog ut på slutet. Det var plötsligt inte bra tider som gällde utan den med största u-ringningen på stället och värst vällande hår-matta. Till slut hade alla så jävla mycket hår att vi lade ned och började gå på Bobadilla istället. Ska se om jag hittar någon gammal rulle.

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
#Olsson# skrev:
På den tiden hade vi hår på bröstet (som Sandstorm skulle uppskatta) Vi rakade faktiskt skägget och klistrade på tjocka lager på bröstet för extra tjockhet. Det spårade nog ut på slutet. Det var plötsligt inte bra tider som gällde utan den med största u-ringningen på stället och värst vällande hår-matta. Till slut hade alla så jävla mycket hår att vi lade ned och började gå på Bobadilla istället. Ska se om jag hittar någon gammal rulle.
:lol :lol :banana

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tycker det verkar skitdumt att köra på tid på bulten. Är den verkligen så mycket roligare än att köra på bana?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras