hm ok...
Jag må vara trådskapare....
Varför blev det en gr-tråd? ...betyder det att jag måste utmana gr på att köra head to head sommaren 2006 ?
"oldschool vs newschool, live or die", kan det bli en schysst rulle måntro
Nevermind.. Jag ska åka bulten å ha kul, försöka slå mina egna tider. Vad det blir i slutändan spelar egentligen ingen roll, men det vore kul att köra sub 5 min med kamera, samt klippa ihop med perspektiv utifrån. Mest på skoj, samt bjuda på sig själv...finns ju massor folk här som inte är från stan. Kul filmer brukar vara välkomna.
:corn
Ingel skrev:
Här ska det väl diskuteras bult och inte nån film.
Goose skrev:
Skit i vem som är snabbast på Bulten, ingen normal människa bryr sig i allafall.
Men det vore väl kul att veta ändå ... bulten är för somliga blodigt allvar, precis som isle of man
--
Hehe, btw.. Surra ikväll med min morbror just ang bulten, han hade läst denna tråd. Han skratta och sa att dom åkte sub 5 repor redan på slutet av 80 talet början av 90, någon kille som var värst på den tiden som kallades för "nypan" - för han hade så stora händer, körde 5 repor som spelades in på vhs för 15 år sen
..lite historia. Alltid kul. Dom körde fort redan då.. Antingen var det mer galenskap, eller andra faktorer, hojjarna har knappast blivit sämre =) ska se om jag kan få tag i ngn gammal vhs kasset, och om det går att fixa över till en modernare fil, ev ladda upp.
Ni gamlingar,..dtm, fürsten m fl, eller som kört ett par år, hur var bulten för ett decenium sedan? Var det som i dagsläget? Att folk kör på tid, kör i grupp, fram å tillbaks. Det verkar iaf så.. Nästan som om det var värre förr, då man filma med stenålderskameror, och nästan satte samma tider som idag
enl vad jag hört....