Du utför ju ett stunt så snart du rör en hoj......sven666 skrev:tja det åks friskt på bakhjulet.. men stuntar vetefan.. går ju så sakta
Olla skrev:Tja, själv håller jag på att stuntar ganska mycket och bor i kinna, och i längden blir det ganska keligt att vara ensam
Ingen som stuntar i närheten?
Om man hade kunnat så! Man kanske får komma och kolla när du tränar nån dag, alltid kul att se!Olla skrev:Tja, själv håller jag på att stuntar ganska mycket och bor i kinna, och i längden blir det ganska keligt att vara ensam
Ingen som stuntar i närheten?
Olla skrev:hel schyst, har hittat ett göt industri område jag kan vara i fred på nu. (bakom stora enzo). skicka ett mail när du är redo och hänga på ut
Blir som sagt dåligt med landsvägsåkat för min del i år.... satsar allt i ekonomiväg på att köra Erf ihop med Tommy&Sven666 vore dock jävligt roligt att kolla när du tränar nån gångOlla skrev:hel schyst, har hittat ett göt industri område jag kan vara i fred på nu. (bakom stora enzo). skicka ett mail när du är redo och hänga på ut
Lust for Life skrev:Blir som sagt dåligt med landsvägsåkat för min del i år.... satsar allt i ekonomiväg på att köra Erf ihop med Tommy&Sven666 vore dock jävligt roligt att kolla när du tränar nån gång
Står en blå Ninja utanför där jag bor men den är inte min......min är ledsen i garaget fortfarande
Andersson ska du undvika att åka med.......... han kör som ett svin
Anderson skrev:Okej, ja för själv har du väl aldrig brutit mot hastighetsbegränsningar.
Anderson skrev:Okej, ja för själv har du väl aldrig brutit mot hastighetsbegränsningar.
Lust for Life skrev:Nej......................
Hade inte heller backspeglar..............stör körningen för mycket
Sven666 brukar tappa rätt mycket på dom flesta ..................inte beroende på att han kör långsamt dock man vinner inga race i diket så att säga
Olla: Finns betydligt bättre och roligare ställen att köra fort än Kinna centrum..........lite för mycket barnfamiljer och sånt där
Känner en med en svart Fireblade Streetfighter.............riktigt hög tyskröv på den men hans är inte risig..........
Olla skrev:jo men det stämmer, men det är typ enda´chansen hans hoj skulle han en lite chans att hänga på. men skit samma. Nja då kan det inte varit han, för dennna var risig som fan typ. har för mig att det satt ett guldigt styre på den med. :kocko
sven666 skrev:cruisar runt en svartguldig CBR streetfighter i borås.. men den är fräsh som satan.. eller va det förra sesongen iaf.. han kanske klotat den (vet inte vem som har den)...
sen köra 100kmh genom kinna centrum är inte så clever..massa folk och fartgupp too boot.. säg till grabben att köra nånannanstans
Lust for Life skrev:Det sitter enkelsving o högt dragen ljuddämpare på den i Borås va gjör i o f s det även på den i Kinna........... så vitt jag vet körde han ganska lugnt oxå.........(han hakade inte på oss iallafall)
Guldstyre vet jag ingen som har dock.........hur sakta körde han egentligen om du hann lägga märke till sådana detaljer
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|