Ingen som stuntar i närheten?

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
Tja, själv håller jag på att stuntar ganska mycket och bor i kinna, och i längden blir det ganska keligt att vara ensam :(
Ingen som stuntar i närheten? :)

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
jo, men det är ju sakta som är svårt och lite roligare kanske, inte så enformigt. :yoparty

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Custom Suzuki GSX 750E 1981, ZX9R-98 Racer
sven666 skrev:
tja det åks friskt på bakhjulet.. men stuntar vetefan.. går ju så sakta :tungan
Du utför ju ett stunt så snart du rör en hoj...... :tungan

Dåligt med stuntandet i år då min ekonomi sätter stopp för vidare kraschande........... :gnissla
Vart är du när det busas :va

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
är ganska ofta vid trafisksolans övningkörbana och vid volvo på kvällarna. har även börjat köra vid ens(audi)

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Olla skrev:
Tja, själv håller jag på att stuntar ganska mycket och bor i kinna, och i längden blir det ganska keligt att vara ensam :(

Platta, 64 drev och kraschpuckar (motorbåge) på gång sen hänger jag gjärna med. :yoparty Då det blir första gången jag försöker mig på stunt kan du få lära ut lite tips o trix, ska till lite ekonomiska justeringar först bara.
Bor strax utanför borås åt ditt håll.

Last edited:

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
hel schyst, har hittat ett göt industri område jag kan vara i fred på nu. (bakom stora enzo). skicka ett mail när du är redo och hänga på ut
:tummenupp

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Olla skrev:
Om man hade kunnat så! :) Man kanske får komma och kolla när du tränar nån dag, alltid kul att se! :tummenupp

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Olla skrev:
hel schyst, har hittat ett göt industri område jag kan vara i fred på nu. (bakom stora enzo). skicka ett mail när du är redo och hänga på ut

Kan du ge dig på, synd bara att det ser ut som att det tar en hel mån. till innan den blir körduglig, men sen...... :banana :yoparty :tummenupp

Bifogat

• ram.jpg
    ram.jpg
    51.1 KB · Visningar: 81

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Olla skrev:
Blir som sagt dåligt med landsvägsåkat för min del i år.... :( satsar allt i ekonomiväg på att köra Erf ihop med Tommy&Sven666 :yoparty vore dock jävligt roligt att kolla när du tränar nån gång :tummenupp
Står en blå Ninja utanför där jag bor men den är inte min......min är ledsen i garaget fortfarande :gnissla
Andersson ska du undvika att åka med.......... han kör som ett svin :D

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
jo då, det är bara att komma, men nu är det inget bakhjul för mig för har ingen bombroms, för varjern gick olyckligtvis av. men var och beställde en ny idag på lungnets så tills dess är det bara stoppies. :hihi:

En stoppie :pannkyss

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Lust for Life skrev:
Blir som sagt dåligt med landsvägsåkat för min del i år.... :( satsar allt i ekonomiväg på att köra Erf ihop med Tommy&Sven666 :yoparty vore dock jävligt roligt att kolla när du tränar nån gång :tummenupp
Står en blå Ninja utanför där jag bor men den är inte min......min är ledsen i garaget fortfarande :gnissla
Andersson ska du undvika att åka med.......... han kör som ett svin :D

Okej, ja för själv har du väl aldrig brutit mot hastighetsbegränsningar. :hihi

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Mig vetandes så hade det varit svårt att se dig när vi åkte i somras även om jag hade haft backspeglar på min. :hihi :hihi

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
om ni ska kolla vem som kör värst genom kinna , från polis rondellen till sahara korsningen. du borde min kompis, han snittar 100 genom centrum vilket är jävligr bra för att vara en MOPPE. ta och racea men han en kväll, kanske inte för han har så stor chans, men han skulle nog tror det. :lol

Sen undrar jag om ni känner till nån som körde men en svart risig kawa streetfighter höö som fan baktill. Får jag såg han i sommras in mot borås på bakhjulet då han höll på att hamna ute i räcket :7peta

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Anderson skrev:
Okej, ja för själv har du väl aldrig brutit mot hastighetsbegränsningar. :hihi

Nej...................... :confused:

Hade inte heller backspeglar..............stör körningen för mycket :gnissla

Sven666 brukar tappa rätt mycket på dom flesta :7peta ..................inte beroende på att han kör långsamt dock :tummenupp man vinner inga race i diket så att säga :D

Olla: Finns betydligt bättre och roligare ställen att köra fort än Kinna centrum..........lite för mycket barnfamiljer och sånt där :rullandeu
Känner en med en svart Fireblade Streetfighter.............riktigt hög tyskröv på den men hans är inte risig.......... :confused:

Olla

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Slider stunthoj
Lust for Life skrev:
Nej...................... :confused:

Hade inte heller backspeglar..............stör körningen för mycket :gnissla

Sven666 brukar tappa rätt mycket på dom flesta :7peta ..................inte beroende på att han kör långsamt dock :tummenupp man vinner inga race i diket så att säga :D

Olla: Finns betydligt bättre och roligare ställen att köra fort än Kinna centrum..........lite för mycket barnfamiljer och sånt där :rullandeu
Känner en med en svart Fireblade Streetfighter.............riktigt hög tyskröv på den men hans är inte risig.......... :confused:

jo men det stämmer, men det är typ enda´chansen hans hoj skulle han en lite chans att hänga på. men skit samma. Nja då kan det inte varit han, för dennna var risig som fan typ. har för mig att det satt ett guldigt styre på den med. :kocko

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Olla skrev:
jo men det stämmer, men det är typ enda´chansen hans hoj skulle han en lite chans att hänga på. men skit samma. Nja då kan det inte varit han, för dennna var risig som fan typ. har för mig att det satt ett guldigt styre på den med. :kocko

cruisar runt en svartguldig CBR :va streetfighter i borås.. men den är fräsh som satan.. eller va det förra sesongen iaf.. han kanske klotat den (vet inte vem som har den)...

sen köra 100kmh genom kinna centrum är inte så clever..massa folk och fartgupp too boot.. säg till grabben att köra nånannanstans :tummenupp

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
sven666 skrev:
cruisar runt en svartguldig CBR :va streetfighter i borås.. men den är fräsh som satan.. eller va det förra sesongen iaf.. han kanske klotat den (vet inte vem som har den)...

sen köra 100kmh genom kinna centrum är inte så clever..massa folk och fartgupp too boot.. säg till grabben att köra nånannanstans :tummenupp

Det sitter enkelsving o högt dragen ljuddämpare på den i Borås va :va gjör i o f s det även på den i Kinna........... :rolleyes: så vitt jag vet körde han ganska lugnt oxå.........(han hakade inte på oss iallafall) :)

Guldstyre vet jag ingen som har dock.........hur sakta körde han egentligen om du hann lägga märke till sådana detaljer :confused: :confused:

Anderson

Gick med
7 Jun 2004
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Lust for Life skrev:
Det sitter enkelsving o högt dragen ljuddämpare på den i Borås va :va gjör i o f s det även på den i Kinna........... :rolleyes: så vitt jag vet körde han ganska lugnt oxå.........(han hakade inte på oss iallafall) :)

Guldstyre vet jag ingen som har dock.........hur sakta körde han egentligen om du hann lägga märke till sådana detaljer :confused: :confused:

Stämmer bra, enkelsving och dämpare ut under sadeln, provkörde den i somras och den gick riktigt fint. 155 hp på slangen om jag inte minns fel.
Träffade han på mc-mässan och hojen ligger visst för motorrenovering, omborrning mm.
Beträffande den risiga kawan så har kompisen en penselmålad kawa 750 streetfighter med just guldstyre på om jag inte minns fel. Tror inte den kommer ut iår.
På tal om risig, :D får du igång din häck iår eller har du nåt annat att åka på.
Min har ett kvar tag än innan den når vägarna :huvet :huvet

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...