manglan
Ny medlem
Inskrivningen är avklarad och med alla värden på bästa nivå! + att barnmorskan lugnade ner mig angående propprisken Nu blir det nedräkning till 23:e maj
Inskrivningen är avklarad och med alla värden på bästa nivå! + att barnmorskan lugnade ner mig angående propprisken Nu blir det nedräkning till 23:e maj
Grattis.
Grattis grattis
Tackar!
Tack!
Nu börjar det bli verkligt för min del också, hittills så har det varit gubben som har fått påminna mig om att jag (vi) är gravida och förklara att det är normalt att börja gråta för att osten luktar förjävlig
Flänsosten?
Jag kommer köra halvtid from november på obestämd tid. Blir soft
V.21
Vi var idag på BVC för att snacka lite och kolla blodtryck samt lyssna på
bebbens hjärta...Fy fasen vad coolt o höra bebbens hjärtslag
Man blir alldeles till sig när man sitter där och nu går jag och smilar hela tiden
Och tjejer, bara så ni vet så var själva grejen på BB inte alls så farlig som en del säger. Det var över på en liten stund och det kändes knappt alls.
Det jobbiga var väl avståndet till cafét och att man inte fick sno elrullstolarna de hade i entrén
What he said
Bajsblöjorna får tjejen ta hand om men nu när jag är hemma och är pappaledig som det så fint heter, så är det knivigare Jag säger åt ungen att hålla igen helt enkelt, men uppfostran av detta är inte helt i hamn ÄN.
V.21
Vi var idag på BVC för att snacka lite och kolla blodtryck samt lyssna på
bebbens hjärta...Fy fasen vad coolt o höra bebbens hjärtslag
Man blir alldeles till sig när man sitter där och nu går jag och smilar hela tiden
Humörssvängningar?
Du är, för att citera en annan, verkligen skendräktig
Till alla blivande pappor.
Håll er vid huvudändan av sängen när det är dax för födsel.
Kan man dra på dom en blöja för typ 60 kg så kan de ha samma blöja två dar i rad?
Till alla blivande pappor.
Håll er vid huvudändan av sängen när det är dax för födsel,merparten av alla förstföderskor spricker eller klipps.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|