Inget körkort=)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
kaZmur skrev:
Men det är ju rätt. man ångrar bara sånt man inte gjort (som att låta bli att köra hoj/bil/what ever man inte har kort för

Just nu är jag grymt trött på all jävla mekande med 125:eek:r och att man inte kan dra en lång turer. Träff 14 mil bort? nej de e för långt.. De fan knappt 1½ timme men hojen håller inte..
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
prulle skrev:
2387840 Men det är ju rätt. man ångrar bara sånt man inte gjort (som att låta bli att köra hoj/bil/what ever man inte har kort för

Just nu är jag grymt trött på all jävla mekande med 125:eek:r och att man inte kan dra en lång turer. Träff 14 mil bort? nej de e för långt.. De fan knappt 1½ timme men hojen håller inte..
Precis. Jag sitter hellre, när jag är gammal, och skrattar åt alla dumheter jag gjorde, än att tänka tillbaks på allt roligt jag KUNDE gjort.
 

BigAir

******
Gick med
13 Jun 2006
Ort
där ute
Hoj
husky
Jag är 15 år och kör 125:a utan kort pga av att jag inte har någon möjlighet att ta ett kort nu. Kör både på E4:eek:r och Statoilvägar, och det har inte varit något problem änsålänge. Men kommer det en Polis stannar jag och tar mitt straff istället för att gasa iväg, känns mer rätt :tungan
Men den dagen jag fyller 16 ska jag fixa ett kort, men bil skulle jag nog alldrig gasa med utan kort om det inte är på landet eller långt in i skogen..
 

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha MT-09 2016
EBS skrev:
307214 KÖR FÖR FAN INTE UTAN KORT!!!!!!! :mad:

lyssna på jezziiie...

jag vill inte dela gator med en idiot utan körkort.. har du missat 2 uppkörningar så har du väl bevisat att du inte är förmögen att köra hoj!
Ut och Öva mer så ska du se att det kommer gå lite bättre^^:pannkyss
 

ekenz

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
...
Hoj
ingen för tillfället
BigAir skrev:
2390717 Jag är 15 år och kör 125:a utan kort pga av att jag inte har någon möjlighet att ta ett kort nu. Kör både på E4:eek:r och Statoilvägar, och det har inte varit något problem änsålänge. Men kommer det en Polis stannar jag och tar mitt straff istället för att gasa iväg, känns mer rätt :tungan
Men den dagen jag fyller 16 ska jag fixa ett kort, men bil skulle jag nog alldrig gasa med utan kort om det inte är på landet eller långt in i skogen..

När du är ute och kör när du är femton kan det hända att du får indraget lämplighets intyg och då kanske du inte kan ta kort när du blir sexton!
 

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
Aprilia RS 125 -03
ekenz skrev:
2391805 När du är ute och kör när du är femton kan det hända att du får indraget lämplighets intyg och då kanske du inte kan ta kort när du blir sexton!

exakt, det är bara idiotiskt...

Förövrigt så klarade jag uppkörningen idag :tummenupp :yoparty
ni som bor i stockholm vet hur mkt det regnade och ja, det drog över tullinge området också...

någon som vet hur man effektivast bantar ett skinnställ på sisådär 52liter vatten :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top