Oj, jag som trodde att jag var ensam om det förfarandet...Själv vaccumförpackar jag kedjan före och efter varje tur, tillsammans med en dosett som släpper ut exakt 0,016 liter NASAklassad kedjeolja inuti en autoklav som tillsammans med en roterade hållare säkerhetsställer att oljefilmen blir exakt 0,5 my i tjocklek på alla rörliga delar av kedjan.
Givetvis använder jag inte kedjelås, utan flyger in en Japansk Ordernsmunk som tränats i kedjenitning sedan födseln som nitar ihop kedjan i ett laboratorieklassat garage med ögonbindel.
Själv vaccumförpackar jag kedjan före och efter varje tur, tillsammans med en dosett som släpper ut exakt 0,016 liter NASAklassad kedjeolja inuti en autoklav som tillsammans med en roterade hållare säkerhetsställer att oljefilmen blir exakt 0,5 my i tjocklek på alla rörliga delar av kedjan.
Givetvis använder jag inte kedjelås, utan flyger in en Japansk Ordernsmunk som tränats i kedjenitning sedan födseln som nitar ihop kedjan i ett laboratorieklassat garage med ögonbindel.
Jag kokar min kedja i parafinolja efter varje tur ????
...och så undrar folk varför forumet håller på att dö ut/det inte finns någon återväxt...
Det är ett diskussionsforum, inget medhållningsforum.
Ja, vi borde kanske införa en regel som säger att man får skriva dumheter och påstå felaktigheter under de första 6 månaderna man är medlemFörvisso sant - men därmed inte sagt att man behöver hälsa nyreggade medlemmar genom att såga dem vid fotknölarna...
Själv vaccumförpackar jag kedjan före och efter varje tur, tillsammans med en dosett som släpper ut exakt 0,016 liter NASAklassad kedjeolja inuti en autoklav som tillsammans med en roterade hållare säkerhetsställer att oljefilmen blir exakt 0,5 my i tjocklek på alla rörliga delar av kedjan.
Jag tror snarare att återväxten av forumengagemang är minimal på grund av facebook.
Det är ett diskussionsforum, inget medhållningsforum.
För övrigt, köp begagnat i stället så behöver du inte bry dig om inkörning över huvud taget. Mycket befriande, faktiskt. De brukar ha några små mikroskopiska repor så man har det avklarat också.
Ja, vi borde kanske införa en regel som säger att man får skriva dumheter och påstå felaktigheter under de första 6 månaderna man är medlem
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |