inOFFICIELL SH-poker -|- Tors 5/2 -|- Utmana dina SH-polare/fiender!

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jahapp så vart det slut.

Lirade lite bra i början, vann några händer iaf. sedan gick det utför när jag gick med på kassa handen mot newstead. vet inte varför jag gjorde det. grupptryck! vill ju inte vara en pussy :rolleyes:

GG

Dark_Messenger

Guest
Dagens bästa var ändå min AA-allin mot Ingel. :)

Jag myyyste måste jag erkänna. ;)

Dark_Messenger

Guest
Edit: du kom ju som first loser ;)

Japp, man tar sig upp här i världen. Från, som bäst 48 plats typ, till vinnarens lilla bitch, det är inte illa. Särskilt inte när jag dessutom slog SvS rekort i antalet allin på en turnering.

Aaahww - det är så en mästare gör det........! :hihi

Jag är grymt impad över hur du höll dig kvar från att ha varit så gott som ute.. jag skrev t.o.m "GG" till dig vid en av alla dina All Ins...

Den det blev split på... ( ;) )

EDIT: Hur ska du spendera din nyvunna rikedom nu då korvgubbe? En tusenkronors shorthand turbo-SnG? Det vore ju grymt. In med hela degen på en gång och trippla! :D

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Jag blev ju så impad så jag började ställa hej vilt själv ett tag där. Men än slår inte lärlingen mästaren ;)

Skillnaden var att mot slutet valde jag åtminstone bland ställhänderna. Du tryckte med 46 off om jag inte minns fel? :yoparty

EDIT: Det är hardcore! Du har elefantkulor mellan benen Newstead! :tummenupp

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Men den fick jag väl inte syn på? Den mest korkade var ju mina JJ med A på brädet...

Ja det var faktiskt lite vidrigt gjort av dig. Jag var nästan nära att folda min AJsuited för jag trodde du hade ett set eller nått. Omvänd psykologi. Tänker man så, så var det nästan rätt gjort av dig. Lagom belopp att betta också...

Brrr.....

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ja det var faktiskt lite vidrigt gjort av dig. Jag var nästan nära att folda min AJsuited för jag trodde du hade ett set eller nått. Omvänd psykologi. Tänker man så, så var det nästan rätt gjort av dig. Lagom belopp att betta också...

Brrr.....

Det var ju visserligen det som var lite tanken fast kanske fel person att göra det mot :7peta

Dark_Messenger

Guest
Kan ni sluta prata om denna turren nu och ist boka en ny tid!? :mad:

Eftersom korvgubbe tog alla våra pengar så förtjänar han att boka nästa turnering. Tjata på honom. Spamma hans inbox.

Tycker vi kör nästa om en månad i runda slängar!?

Det var ju visserligen det som var lite tanken fast kanske fel person att göra det mot :7peta

Jag tror du övervärderade dina JJ helt enkelt. Vägrade släppa dom, trots att du innerst inne visste att de inte höll. Eller så var det whiskyn. :glömdet

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag tror du övervärderade dina JJ helt enkelt. Vägrade släppa dom, trots att du innerst inne visste att de inte höll. Eller så var det whiskyn. :glömdet

Snarare undervärderade din träff ;)

Nåja, slaskade in ett par hundra till på ett CG för tredjepriset nu. Träffade en stege all-in med AK mot KK. Gjorde en grymt snygg fold också... satt med kåk och lyckades lägga den mot ett fyrtal (fick se handen). :yoparty
Tiltade en kille rätt hyfsat också när jag bluffade hans reraise. KKJ på bordet, han hade J och jag hade 55 :D

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Jag tycker DK`s hand var nedrig när han gick Allin direkt, 87 hade han samma färg dock... jag hade 9A... vad kommer på floppen jorå en 8a och 7a

å det var bara en gång , han gjorde så iaf minst 2 ggr mot mig när jag hade realtivt bättre kort på hand.

Fast å andra sidan så snodde jag lite cash av el-krullo ett par händer o ledde där ett litet tag. en klar förbättring jämfört med att åka ut först de tidigare gajmen...

jag tycker vi hellre kan minska pengarna men köra oftare?
trist o vänta en månad...

Edit: Lite stolt är jag som fick 4tal en gång, 3 10or på bordet o en på handen :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...