Ahaa, Dark_Messenger är det största hotet då..?
Förra året blev det nog några kronor plus men om man räknar med alla andra år så är det katastrof =)
Korvis: Har ni aldrig haft idén att anordna en SH forumturnering live?
Poker, öl, skitsnack
Jag skulle deffo vara med!
Korvis: Har ni aldrig haft idén att anordna en SH forumturnering live?
Fan vad folk kommer med dåliga ursäkter då.. inte för SH-pokern men för min lilla liveturnering i morgon. Allt från å åka å titta på bebisar till att montera hyllsystem. Som att barn å ikeamöbler slår en liveturre!!??!
Nåväl, uppslutningen till torsdagens SH-turre verkar iaf vara bättre än på länge om man ser till de som är föranmälda...
Tjoho!
Efter att ha varit riktigt shortstacked och varit på väg ut som första spelare så återhämtade jag mig och slutade tvåa!
Man spelar aldrig så bra som när man är värd. (pratar alltså om min lilla liveturre)
Facit: 2:a - 1:a - 2:a
Nu blev vi iofs bara 14 personer i går och runt 20 gångerna innan men det har ändå krävts nästan 4 timmars nötande.
Det är bara att gratinera. Alltid kul när det går bra live. Grattis. Hur mycket deg blev det då?
Äh, vi kör bara om småpengar. 200kr insats. Är ju på skoj med lite polare, grannar och kollegor. Det blev 800 till mig. 1400 till vinnaren och 600 till trean denna gång när vi bara var 14.
En dum fråga kanske men är det L/PL/NL ???
Hade varit kul att veta..!!
Hade varit kul att veta..!!
Ska jag tolka det som att du vill vara med?
Jag vet inte om jag hinner hem tills dess, har fått lite annat jag måste fixa först..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |