inOFFICIELL SH-poker -|- Tors 5/2 -|- Utmana dina SH-polare/fiender!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag ligger nog plus live men minus på nätet. Totalt blir det nog minus eftersom det blev ett par hundralappar i månaden på nätet under de första åren.

RobRas

Guest
Ahaa, Dark_Messenger är det största hotet då..?

Förra året blev det nog några kronor plus men om man räknar med alla andra år så är det katastrof =)

Dark_Messenger

Guest
Ahaa, Dark_Messenger är det största hotet då..?

Förra året blev det nog några kronor plus men om man räknar med alla andra år så är det katastrof =)

Freddola är nog ditt största problem. Killen var med o slogs vid finalbordet i pokerSM för ett tag sedan.

Jag har inte några resultat och skryta med vad avser SHpoker direkt. :hihi

RobRas

Guest
Okaj.. Ska bli kul och se hur länge man överlever nästa torsdag =)

Det enda jag har att "skryta" med är att jag kom 3:a på en turnering med 2-300 deltagare. Tror jag fick 100 dollar nånting för flera timmars slit =P

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Har sjuk motrigg på ss just nu men lär göra ett försök att dra ut er.

I´m på.

Korvis: Har ni aldrig haft idén att anordna en SH forumturnering live?
Poker, öl, skitsnack

Jag skulle deffo vara med!

Vi kan köra en på MC-dagarna i sommar.
Jag driver en klubb i aktuell stad, tar ca 100 pers så vi lär få plats.
Bar finns oxå ;)

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Korvis: Har ni aldrig haft idén att anordna en SH forumturnering live?

Diskussionen har väl varit upp men det har väl mest fallit på att ingen fått tummen ur. Dessutom har vi ju den geografiska faktorn som gjort att nät-turrarna blivit ett bra alternativ som gett alla möjligheten att vara med.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Fan vad folk kommer med dåliga ursäkter då.. inte för SH-pokern men för min lilla liveturnering i morgon. Allt från å åka å titta på bebisar till att montera hyllsystem. Som att barn å ikeamöbler slår en liveturre!!??! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nåväl, uppslutningen till torsdagens SH-turre verkar iaf vara bättre än på länge om man ser till de som är föranmälda...:tummenupp

Dark_Messenger

Guest
Fan vad folk kommer med dåliga ursäkter då.. inte för SH-pokern men för min lilla liveturnering i morgon. Allt från å åka å titta på bebisar till att montera hyllsystem. Som att barn å ikeamöbler slår en liveturre!!??! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nåväl, uppslutningen till torsdagens SH-turre verkar iaf vara bättre än på länge om man ser till de som är föranmälda...:tummenupp

Jag skulle också lirat igår var det tänkt. Sen komms det på att man lovat bort sig som festchaufför just då, just den kvällen... :gnissla Så sugit att det finns inte.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Tjoho!
Efter att ha varit riktigt shortstacked och varit på väg ut som första spelare så återhämtade jag mig och slutade tvåa! :)
Man spelar aldrig så bra som när man är värd. (pratar alltså om min lilla liveturre)
Facit: 2:a - 1:a - 2:a
Nu blev vi iofs bara 14 personer i går och runt 20 gångerna innan men det har ändå krävts nästan 4 timmars nötande.

Dark_Messenger

Guest
Tjoho!
Efter att ha varit riktigt shortstacked och varit på väg ut som första spelare så återhämtade jag mig och slutade tvåa! :)
Man spelar aldrig så bra som när man är värd. (pratar alltså om min lilla liveturre)
Facit: 2:a - 1:a - 2:a
Nu blev vi iofs bara 14 personer i går och runt 20 gångerna innan men det har ändå krävts nästan 4 timmars nötande.

Det är bara att gratinera. Alltid kul när det går bra live. Grattis. Hur mycket deg blev det då?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det är bara att gratinera. Alltid kul när det går bra live. Grattis. Hur mycket deg blev det då?

Äh, vi kör bara om småpengar. 200kr insats. Är ju på skoj med lite polare, grannar och kollegor. Det blev 800 till mig. 1400 till vinnaren och 600 till trean denna gång när vi bara var 14.

Dark_Messenger

Guest
Äh, vi kör bara om småpengar. 200kr insats. Är ju på skoj med lite polare, grannar och kollegor. Det blev 800 till mig. 1400 till vinnaren och 600 till trean denna gång när vi bara var 14.

Men inget är ju som att skinna sina vänner, inte sant!? :D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Glöm inte bort turren nu! Verkar bli fler än på länge... ska vi gissa på tre fulla bord?

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Jag vet inte om jag hinner hem tills dess,:gnissla har fått lite annat jag måste fixa först.. :huvet
Ska göra mitt bästa.. men låt mig stå kvar på anmälningen än så länge.:tummenupp

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag vet inte om jag hinner hem tills dess,:gnissla har fått lite annat jag måste fixa först.. :huvet

OM du inte tror att du blir mer än 15-30 minuter försenad kan du ju regga dig på morgonen så kommer du vara med även om du inte hunnit sätta dig vid datorn. Att vara med första halvtimmen och bara pröjsa blinds är inte så farligt "dyrt".

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...