inOFFICIELL SH-Pokerturnering - Tisdag 6/10 - 20:15

Jag är lite low on cash denna månad och barnbidraget kommer ej förns om 2 veckor, så betalplats är nog garanterat för mig. Jag är ju förövrig förbannat vass på poker och bör egentligen knipa första platsen utan problem. Än så länge så har jag nog inte mött någon som kan komma i närheten av den klass som jag spelar på. Det enda som kan dra ner mig är att jag har lite dåligt självförtroende.

hittar inte turren än... dyker den upp när det närmar sig.. Borde den inte finnas bland turneringar >> "privata" ?

hittar inte turren än... dyker den upp när det närmar sig.. Borde den inte finnas bland turneringar >> "privata" ?

Jo, den skall finnas där! Jag anmälde mig redan igår.

Edit: Fast å andra sidan är det lite konstigt eftersom man normalt inte kan regga sig förän samma dygn......

Edit2:
Jag ser den....

Bifogat

• svs.gif
    svs.gif
    79.5 KB · Visningar: 33
Last edited:
Korvis hur många kommer vi bli vid samma bord? (hur många bord sammanlagt?)

Det beror på hur många som anmäler sig. Det lutar väl åt att vi hamnar på någonstans mellan 15 och 20 spelare vilket borde ge två bord.

Det är obegränsat antal platser och det brukar väl vara 10-manna-bord om jag inte minns fel.

Jag försvinner strax och är inte tillbaka förän väldigt nära inpå turneringsstart så behöver ni lösen PM:a till newstead eller någon av de som anmält sig i listan ovan!

Ahh en vision.......... Ja......... Jag ser det tydligt nu............ Alla era pengar........... Kommer svävande........... Åt mitt håll........... Mmmmhhhh.............

Råkade skriva fel lösenord så kontot blev spärrat..............
Nån som vet hur man fixar...........

Vad är det ettan får nu igen? Tänkte bara så jag vet hur mycket pengar ni ska ge mig...:fakta

Jag hann!

Reggad och klar.

Har inte lirat poker på ett halvår, men det är ju alltid kul att donera och slänga lite käft i chatten. Eller hur Thoordan? :D

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick