Strandelin
Medlem
Ej uppdaterad....
Last edited:
björn.e skrev:men man brde väll kunna köra någon 55 tid på LMS
55-tider gjorde du väl med skruttibangbang-hojen, så endast 54-tider är godkänt med en sån ny hojbjörn.e skrev:hmmm glad om jag tar mig runt, men man brde väll kunna köra någon 55 tid på LMS
björn
Bästa varvtid: Startnummer: 51, Olof Persson (S), Yamaha: 1:03.702 (Varv: 5)Strandelin skrev:Det är väl målet för alla i R600 att putsa till siffrorna nedan under 2006?
Sviestad: Örjan Edenhofer 54.446 2004
Falkenberg: Rasmus V Sörensen 48.451 2005
Anderstorp: Tobias Larsson 1:41.297 2004
Knutstorp: ????
Gelleråsen: byggs om till 2006.
Den lilla extra asfaltbiten som kom till på Falkenberg bryr vi oss inte om men Gelleråsen byggs om ganska rejält så där är det nya förutsättningar.
Någon som kan fylla på med Knutstorp??
Knutstorp alltså.RedBaron skrev:Bästa varvtid: Startnummer: 51, Olof Persson (S), Yamaha: 1:03.702 (Varv: 5)
De håller redan på.2ono skrev:Ska dom bygga om gåsen
Spyans rekord på Anderstorp fixar jag nästa år. inte så långt efter i nuläget.Strandelin skrev:Det är väl målet för alla i R600 att putsa till siffrorna nedan under 2006?
Sviestad: Örjan Edenhofer 54.446 2004
Falkenberg: Rasmus V Sörensen 48.451 2005
Anderstorp: Tobias Larsson 1:41.297 2004
Knutstorp: ????
Gelleråsen: byggs om till 2006.
wima skrev:Spyans rekord på Anderstorp fixar jag nästa år. inte så långt efter i nuläget.
Och så ska jag ner på 54r på Sviestad...det ska gå!
Gustav O skrev:
Bla ett krav för att kunna få arrangera EM där.2ono skrev:Ritning ala Kurt Olsson antar att avåkningarna ska bli lite säkrare.
Tack!Strandelin skrev:Då önskar jag lycka till. :O)
Fixar du nya R600-rekord på Sviestad och Anderstorp så är du med i en ganska exklusiv R600-klubb. Det är inte många i R600 som kört 54,XX på Sviestad eller 1:41,XX på Anderstorp.
Fast det är klart, får alla "experter" rätt så ska jag kapa 2-3 sekunder efter bytet av hoj och då ligger ju 54rna inom räckhåll för mig också...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|