McB skrev:Idag har varit ännu värre än igår. Ibland går det inte att nå siten öht.
Mr_Eddie: givetvis är alla tacksamma för att någon åtar sig att hosta siten, men att ha det så som det är idag är ohållbart. Om man ska behöva refresha en sida 10 ggr innan alla inlägg och bilder visas så finns det ett fel, och detta fel måste åtgärdas. Ingen kritik riktas till någon speciell person eftersom jag inte vet vem som äger servern och linan. Men, om siten ligger på den burk som det talades om, samt en 155Mbits-lina, så ska det absolut inte vara såhär.
Självklart håller jag med att det inte kan vara så här. Och jag håller på att försöka fixa upp en till dator som vi kan slänga in sporthoj på för att det ska bli bättre. Varför det går segt förstår jag tyvärr inte. Har kollat igenom servern och så och det verkar inte vara något konstigt på den. Har även ringt till Song Networks som har linan och pratat med dom för att kolla om det är något knas med linan men dom har tyvärr inte hört av sig.
Men som sagt fortsätter folk gnälla så finns det folk som ledsnar till slut för att dom iaf försöker hjälpa till... Ser då ingen annan som gör det...