Bästa är väl ändå när man går in och läser deras jävla kommentarer.
"Det bästa är när alla bikers försöker få tag i reg.nr på Blazern så de kan anmäla honom. ANMÄLA FÖR VAD" Idioter..
Nej, men det är okej att orsaka en trafikolycka och sen bara sticka
Nej det är det väl ej men sedan kan man ju fundera på vem som gjorde den dumma grejjen just i detta fall men klart man skall stanna!
Jag har en smitning... blev utav med moppen tack vare det=(
Bästa är väl ändå när man går in och läser deras jävla kommentarer.
"Det bästa är när alla bikers försöker få tag i reg.nr på Blazern så de kan anmäla honom. ANMÄLA FÖR VAD" Idioter..
Nej, men det är okej att orsaka en trafikolycka och sen bara sticka
Ja själfallet e de okej att orsaka en trafikolycka o sen dra, de gör ju jag hela tiden ju.
Nä men tycker mc förarens gjorde fel att han gjorde en stoppi mitt i en kurva, att inte mc föraren kollade bakot innan han gjorde stoppin vet jag inte, men de e fel av Blazern att inte stanna, Blazern har hållt för nära avstånd, så de e ju Blazern som gjort olyckan.
...Känner killen framför för att slå på en tvärnit på motorvägen så får han göra det och kör man på killen så är det ens eget fel.. ...
Hur många gånger tror du dom hört den kommentaren?Inte helt utan anledning kanske men vet du hur många kaninj*vlar det kutar över motorvägen...
Hur många gånger tror du dom hört den kommentaren?
Fel. Man får inte tvärnita utan anledning. Både försäkringsbolag och polis är uppmärksamma för situationer där fordonet som kör först "minsann skall visa" att den bakom inte ska köra så nära och därmed trycker på bromsen. I dessa fall blir det ett delat vållande. Win-win för både försäkringsbolag och polis med andra ord.
De kan lika väl säga till dig att bevisa att det fanns en hare. I vissa fall finns det även andra vittnen att ta till.tjaaa... Det finns ju rätt många stjärnor i himlen men det är upp till dom att
bevisa att det inte fanns nån hare...
Eller så tänkte han: "jag kan ju inte vara så jävla dum att jag stannar mitt i en kurva, jag kör fram 50 meter där det inte är skymd sikt så ingen kör på mig bakifrån"
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|