Jo men det kunde vart bra om det kommit ut en nyhet typ "eksjö bortaget ur kalendern" Man går ju inte in o kollar kalendern hela tiden, är ju därför man prenumererar på nyheterna.
Hur gick det på mötet, blir det ngn tävling?[/QUOTE
Tävlingen blir av !
Fri träning kl 13-18 lörd 15/5
Race sönd 16/5.
Kostnad 500 kr.
Vi kommer att dela upp i S1 S2 Open, vid få anmälda kommer vi ev slå samman S1 och S2 .
Vi kommer denna helg även köra tävling i 70 racer minimoto och fiddy.
TR, inbjudan, tidsshema, samt anmälan kommer att läggas ut inom kort på www.supermotosweden.se
Se även www.kmkrr.se för info.
OBS KRAV på skydd för styrändar, fotpinnar, hjulaxlar.
Se till och anmäl er i god tid !
Hur gick det på mötet, blir det ngn tävling?[/QUOTE
Tävlingen blir av !
Fri träning kl 13-18 lörd 15/5
Race sönd 16/5.
Kostnad 500 kr.
Vi kommer att dela upp i S1 S2 Open, vid få anmälda kommer vi ev slå samman S1 och S2 .
Vi kommer denna helg även köra tävling i 70 racer minimoto och fiddy.
TR, inbjudan, tidsshema, samt anmälan kommer att läggas ut inom kort på www.supermotosweden.se
Se även www.kmkrr.se för info.
OBS KRAV på skydd för styrändar, fotpinnar, hjulaxlar.
Se till och anmäl er i god tid !
Vi har träning för hojar torsd och lörd se www.kmkrr.se för info.
Avgift för ej medlem 150 kr
Tänk på skydd för fotpinnar styrändar hjulaxlar.
/ Tobbe
Nice...
Är det en liten "puck" på styrändarna då som gäller, eller räcker det att man har handtagsskydd?
Hur är det med fotpinnarna? Jag har bara en plats-puck längst ut, men har för mig att en del också vill ha längst in också.
Skydd av plast som tar i backen när styret slår i backen är ett krav.
Likväl skydd för fotpinnar om du lägger cyckeln omkull får ej några metall delar ta i backen = lätt att kolla .
Är detta ok är det bara att köra !
Detta låter ju alldeles suveränt.
Lite OT, men hur knepigt var det för er i Kalmar att få tillåtelse att köra på "deras" gokart-bana? Förutom att go-kartfolk ofta tycker att bara go-karts ska få köra där, så finns det väl bestämmelser om avåkningszoner för tvåhjulingar. Eller är jag fel ute där?
Har precis börjat ett "mission impossible" där jag försöker övertyga grabbarna som bestämmer över gokart-banan utanför Växjö (Hagaslätt) att vi borde få tillträde där någon enstaka tid per vecka.
Får se hur det går. Men jag måste försöka iaf.
Lite OT, men hur knepigt var det för er i Kalmar att få tillåtelse att köra på "deras" gokart-bana? Förutom att go-kartfolk ofta tycker att bara go-karts ska få köra där, så finns det väl bestämmelser om avåkningszoner för tvåhjulingar. Eller är jag fel ute där?
Har precis börjat ett "mission impossible" där jag försöker övertyga grabbarna som bestämmer över gokart-banan utanför Växjö (Hagaslätt) att vi borde få tillträde där någon enstaka tid per vecka.
Jag tog kontakt med wäxjöms gokartsekt för ett par år sedan, och ordf där bjöd in oss till att provköra. Vilket vi gjorde och han var positiv. Men det var inte gokartåkarna. så det sket sig.
Sen har jag tjötat lite på dem, men de bara hänvisar till kalmar.
Det är två klubbar om hagaslätt, minns inte namnet på den andra.
Men det är bra om fler tjötar på dem så kanske de ger med sig. Jag är inte så aktiv längre.
Folkracebanan är ju ett alternativ annars.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|