Anderstorp
Borde det inte vara Anderstorp, Småland, Jönköpingslän, Sverige?Anderstorp, Jönköpingslän, Småland, Sverige
Borde det inte vara Anderstorp, Småland, Jönköpingslän, Sverige?
Anderstorp ligger i Småland, som ligger i Jönköpings län som ligger i Sverige
Anderstorp ligger i Småland, som ligger i Jönköpings län som ligger i Sverige
Jo, jag har redan fått äta upp det!Nja, det där har du nog fått om bakfoten det finns flera län i landskapet Småland bl.a Jönköpings
Priset spikas när vi bestämt om vi ska köra eller ej. Senaste kursen kostade 1600, men det gick back så aningen högre blir det. Vi inkluderar en hel dag på banan, fika på teorin och mat under praktikdagen. Allt kursmaterial ingår också.
Är det alltså två dagar, en teoridag och en praktikdag? Och man behöver inte ta med sig hojen på teoridagen eller hur funkar det?
intressant, men lite mer info om licens, samt priser?
mvh linkan
Hur pass tidigt på fredag em? Vi är ju några som åker en bit, och chefen blir nog inte så glad om jag skippar en fredag tillTeori fredag eftermiddag/kväll och praktik lördag, preliminärt.
Hur pass tidigt på fredag em? Vi är ju några som åker en bit, och chefen blir nog inte så glad om jag skippar en fredag till
Ja, kom igen nu! Anmäl er, kommer bli skitbra väder åsså är licensen kirrad inför nästa år!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari