Anderstorp
Borde det inte vara Anderstorp, Småland, Jönköpingslän, Sverige?Anderstorp, Jönköpingslän, Småland, Sverige
Borde det inte vara Anderstorp, Småland, Jönköpingslän, Sverige?
Anderstorp ligger i Småland, som ligger i Jönköpings län som ligger i Sverige
Anderstorp ligger i Småland, som ligger i Jönköpings län som ligger i Sverige
Jo, jag har redan fått äta upp det!Nja, det där har du nog fått om bakfoten det finns flera län i landskapet Småland bl.a Jönköpings
Priset spikas när vi bestämt om vi ska köra eller ej. Senaste kursen kostade 1600, men det gick back så aningen högre blir det. Vi inkluderar en hel dag på banan, fika på teorin och mat under praktikdagen. Allt kursmaterial ingår också.
Är det alltså två dagar, en teoridag och en praktikdag? Och man behöver inte ta med sig hojen på teoridagen eller hur funkar det?
intressant, men lite mer info om licens, samt priser?
mvh linkan
Hur pass tidigt på fredag em? Vi är ju några som åker en bit, och chefen blir nog inte så glad om jag skippar en fredag tillTeori fredag eftermiddag/kväll och praktik lördag, preliminärt.
Hur pass tidigt på fredag em? Vi är ju några som åker en bit, och chefen blir nog inte så glad om jag skippar en fredag till
Ja, kom igen nu! Anmäl er, kommer bli skitbra väder åsså är licensen kirrad inför nästa år!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|