[- sNaIjK -]
Sporthojsnörd
Listorna börjar ta sig, blir nog en del på tisdag!
_basse_ skrev:2141003Kommer nog att försöka köra en del med er i år, ska träna grabbens fotbollslag på onsdagarna (Onsdagsgazz)
Skriver upp mig på listan......
lahi skrev:2145720Vilken tid blir det? Jag har letat lite i tråden men inte hittat... Kan vara bra att veta eftersom jag slutar jobba ganska sent
Dede skrev:2146616Någon av förstemännen som bestämt tur än. Som jag tidigare skrev får jag försöka hänga på vid N Vram om ni kör förbi där. Annars får jag hitta något annat ställe att möta upp er på.
Någon vänlig själ får gärna ringa eller skicka ett SMS när ni lämnar Hbg. N Vram är inte det skojigaste stället att stå och vänta på (eller ännu värre...komma dit försent & missa er)
//Daniel
Eftersom detta endast är i utvecklingsfasen kan det bli lite idag,återstår att se.Dede skrev:2146616Någon av förstemännen som bestämt tur än. Som jag tidigare skrev får jag försöka hänga på vid N Vram om ni kör förbi där. Annars får jag hitta något annat ställe att möta upp er på.
Någon vänlig själ får gärna ringa eller skicka ett SMS när ni lämnar Hbg. N Vram är inte det skojigaste stället att stå och vänta på (eller ännu värre...komma dit försent & missa er)
//Daniel
Zmurfen skrev:2147162Eftersom detta endast är i utvecklingsfasen kan det bli lite idag,återstår att se.
Tanken var att mötas upp på ....... rakan och min tanke var att TT light skulle åka en kortare runda utan cykelvägen mm.
TT light idag tänkte jag Hbg-stenestad-ljungbyhed-klippan-stidsvig- .......rakan.
Snackar ihop oss på SV innan avfärd.
Alla uppslag,förslag e välkommna eftersom dennes lokalsinne suger getpung.
Men idag kan det ju kvitta då detta endast är ett försök att organisera oss och någon annan lär ju ta över resledar manteln.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|