HbgQ
Guest
Nu är det snart dax för Tändsticksträffen......
Stendöd. Tyvärr. Blir inget för mig iallafall.PGH skrev:2434931Smyger sig för mig också, barn, villa, volvo, vovve osv osv, visst ja, jobb också. Men denna happening har väl i stort sett självdött, eller?!
Sunk skrev:2435766Måste man montera trälådor och polissyrener på hojjarna? Tittade lite på bilderna från tidigare år och det ser ut som en härlig blandning av kåkfarare/BosseBildoktor/Husvagnsmarodörer och lobotomerade cykelbud i grupp som dricker hembränt och tittar på nymodigheter som tändstickor.. seriöst "HörrNi" är det verkligen kul? Är det inte lite mer 73+ än 30+??
Jag kan ha fel, men rätta mig gärna i så fall??
Ullis skrev:2436020Jag är beredd att hålla med. Har kollat på lite bilder å så från träffen, känns INTE som min grej.
Jag UTEBLIR.......har egentligen inte tid så de var väl lika bra.
47 skrev:2436048Oväntat att ett arr med bara 30+ åkare, skulle rinna ut i sanden
antar att ni inte "fick" åka för era respektive hälfter
/47
Sunk skrev:2444038Vill gärna ha lite kommentarer från Er som just nu är på tändsticksträffen, har Ni kul? Är detta ett evenemang Ni rekommenderar framöver??
AnkanSt4s skrev:2444391Hej Sunk!
Är inte på denna träff just nu men har varit tidigare år.
Summering:
mygg, myror, barr, kottar, tältning, bikers, västar. Inte så mycket sporthoj.....
ett plus var dock medlemmar från Eagle Riders som serverade pannkakor
med grön grädde endast iklädda ett förkläde och så rapidogänget
som jag körde tillsammans med
Är det ett säkert ålderstecken när man hellre bor i stuga
47 skrev:2436048Oväntat att ett arr med bara 30+ åkare, skulle rinna ut i sanden
antar att ni inte "fick" åka för era respektive hälfter
/47
Sunk skrev:2444417Tack för ditt svar, och det låter ju inte så hel-tokigt.. och JA! Det är ett klart ålderstecken när man hellre bor i stuga än ligga ihopknölad i ett halvraserat tält som är onyktert uppslaget på norra bohusläns största kotte-samling.. (jepp, egen erfarenhet..). Så att bo i stuga är med andra ord ett bevis på att bli äldre är att bli klokare )
AnkanSt4s skrev:2444451Klokare nu känns det redan bättre!
Jag tror det bästa sporthojsarrangemanget nästa år definitivt är på Isle of man. För alla åldrar. Verkar vara nåt slags jubileum 2007.
Sunk skrev:2450333Isle of Man låter coolt.. har fått för mig att Englandsfärjan från Gbg skall sluta gå, hur får man då med sig hojjen? Köra till Frankrike, ner igenom tunneln (mellan tågen?) och upp i Storbrittanien?? Men varför inte, vi kanske ska samla ihop ett yster gäng muntra 30+:are och åka dit? Nån som har färdtjänst? Rullator med? Stödhjul? Inkontenensskydd? Mycket man måste tänka på efter 30..
Nu kan jag inte vara tyst längre, får Ullis avatar i ansiktet varje gång jag går in i denna tråd.. Ullis - snygg häck!!
Sunk skrev:2450333Nu kan jag inte vara tyst längre, får Ullis avatar i ansiktet varje gång jag går in i denna tråd.. Ullis - snygg häck!!
sLaYeR1 skrev:2450646Tjena!
Kikade lite på detta inlägg och såg Isle Of Man...vi är ett gäng som funderar på detta nästa år, man får köra till Gbg ta båten till Newcastle via Kristiansand i Norge...köra tvärsöver England till Liverpool och där ta båten till Douglas färjeterminal. Så det blir en liten resa...men det skulle vara en upplevelse. Vi skall diskutera mer om detta under vinterns gång...kan bli att vi kör till Assen istället och kollar på Moto GP, inte fel det heller.
Ullis skrev:2451697Tack, vad synd att jag inte kan säga detsamma ......om din avatar menar jag
sLaYeR1 skrev:2450646Tjena!
Kikade lite på detta inlägg och såg Isle Of Man...vi är ett gäng som funderar på detta nästa år, man får köra till Gbg ta båten till Newcastle via Kristiansand i Norge...köra tvärsöver England till Liverpool och där ta båten till Douglas färjeterminal. Så det blir en liten resa...men det skulle vara en upplevelse. Vi skall diskutera mer om detta under vinterns gång...kan bli att vi kör till Assen istället och kollar på Moto GP, inte fel det heller.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|