Efter diskussionerna i tråden
Vi som är 30+ hojar oxå kom tanken upp om att alla sporthoj. com 30+ skulle kunna träffas på nåt centralt ställe i Sverige och festa loss lite.
Har själv haft tanken på att fixa en SH fest på sensommaren i Jönköpingstrakten då nästan alla har mellan 30-40 mil dit. För att rodda detta skulle man behöva dra ihop en festkomitté med deltagare från olika delar av Sverige. Dessa skulle lobba för träffen i repektive område.
Har redan "min" lista klar på vem dessa personer skulle vara och hur det skulle gå till.
Men varför uppfinna hjulet igen?
Det finns ju redan en träff i området som skulle kunna uppfylla alla de krav jag har på en MC träff. Problemet med denna är väl att det nog inte är nån direkt "plastraketträff". Såååå då får vi ju ändra på det.
Min lilla stilla fråga är nu.
Hur många skulle kunna tänka sig att sluta upp på Tändsticksträffen 2006? http://web.telia.com/~u36702943/SvTraffen.html
Om uppslutningen blir tillräckligt stor tänkte jag be dom om att få en SH sektion på campingen. Vi skulle kunna träffas en bit utanför och anlända till träffen i samlad trupp. Tänk att få se 50 st sporthojar rulla in gemensamt istället för som brukligt 50 st krompråmar.
Detta är en fråga, ingen anmälan. Nån som har erfarenhet av Tändsticksträffen? Andra tankar ideér om hur man skull kunna få till det?