VBK
Mas.
Hälsa tbx till henne
Tillbaks till ämnet då ursäktar röran
HLR!!!
Hälsa tbx till henne
Tillbaks till ämnet då ursäktar röran
HLR!!!
Jag kan nog ställa upp som "hjälpinstruktör..." har instruktörskortet någonstans... minns bara inte var....
Ok det är så att det är Röda korset som jag har snackat ihop mig med så det är de som kommer att vara utbildare.
Då "slipper" jag
Trodde du skulle hålla i det....
(Jag har fått min utb via jobbet...)
Tänk nu på vad du säger, de flesta du hänger med nu hade knappt släppt sin Micki gåvagn 1988. Dom kanske inser hur gammal du verkligen är?!1988 var det så ni andra vet...
Återstår att se om ni vill ha mig med er bara också
Pellehbg
Är kursen densamma som "Hjälp på väg" ? Som man vår i vissa yrken?
Oavsett vilket så tycker jag vi kan bestämma något datum (kanske preliminärt om de känns bättre?) och se hur många som kan då.
Kan jag de datumet så kommer jag..
Kan hålla med och också tycka ni andra borde ta det mer seriöst, kursen är förmodligen inte billig i sig och kan vi få den gratis så är det ju perfekt för oss.
Eftersom jag vågar nog påstå att 90% här inne skulle skita på sig om ni kommer i skarpt läge. O jag är en av dem, fast jag gick en likande kurs med jobb för bara ett par månader sen.
Tänk nu på vad du säger, de flesta du hänger med nu hade knappt släppt sin Micki gåvagn 1988. Dom kanske inser hur gammal du verkligen är?!
Jag kan kolla med jobbet på The Tivoli i HBG, vi har ju en del som heter Cirkus, där finns en låg rund scen som man kan "lägga offret" på
Även om det är en instruktör som vill visa så hade det varit en bra lokal, tror jag...
Ska kolla vad det kostar, om det kan vara gratis eftersom det är vad det är. Finns kanske även nån från Tivoli som vill gå denna.
Hur många kan man vara som max på en kurs undrar jag dock??
Röda korset säger att det är 10-15 personer per tillfälle men det går ju att arrangera flera tillfälle ju.
Ja det är ju perfekt med om de anställda där nere får en gratis utbildning med.
Kolla det gärna.
Jag har skickat en mailförfrågan, återkommer snart med svar. Troligtvis på måndag.
Tycker att en söndag eller måndag är bäst.
Hur många timmar är kursen?
Ja det bästa är faktiskt en Söndag då kursen är på 6 timmar o man får då även intyg på denna kursen som behövs inom vissa yrken.
Now we are talking!Håller med. Intyg är även bra.
När jag fått svar på lokalen så gör vi en ny tråd med endast intresseanmälningar, som isf får bli "bindande".
En idé:
Söndag
11-17 KURS
14.00 Brunch i Vinylbaren - vägg i vägg med lokalen (bokat bord)
Kanske, fast gör det nåt egentligen?Slag under bältet
Håller med. Intyg är även bra.
När jag fått svar på lokalen så gör vi en ny tråd med endast intresseanmälningar, som isf får bli "bindande".
En idé:
Söndag
11-17 KURS
14.00 Brunch i Vinylbaren - vägg i vägg med lokalen (bokat bord)
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|