Intresserade av en första hjälpen och HLR-kurs?

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Vad gäller HLR, ett konstant tillstånd. Har tyvärr haft erfarenheten att behövt använda det i verkligheten.

Det har tyvärr jag oxå.
Tror inte att vare sig du eller jag är ett enda dugg unika för det.
Man kan ändå ha anständigheten att vara hyffsat hövlig.

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Det har tyvärr jag oxå.
Tror inte att vare sig du eller jag är ett enda dugg unika för det.
Man kan ändå ha anständigheten att vara hyffsat hövlig.

Om du haft den obehagliga erfarenheten av att behöva göra HLR på en död människa kanske du förstår varför jag tyckte att ingen var seriöst intresserad? Mest en massa snack om att trycka på Satanjas bröst?

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Om du haft den obehagliga erfarenheten av att behöva göra HLR på en död människa kanske du förstår varför jag tyckte att ingen var seriöst intresserad? Mest en massa snack om att trycka på Satanjas bröst?

:va :va Var hittar du den infon nånstans? Har du fått tillgång till nåt privatforum som det snackas om det? För här har jag då inte sett detta.Du får nog sluta äta dom där konstiga svamparna nu.Det va ju hemskt va det ska hackas o gnällas hela tiden på precis allt,o även jag undrar lite varför alltid satanja ska hamna i skottlinjen för alla möjliga konstiga påhopp .

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Mest en massa snack om att trycka på Satanjas bröst?

konstigt för ja hitta bara detta

--->

du kan få öva på mig:rolleyes:

--->

Fan va gött, då va det löst:D

så var du hittar de inlägget undra ja jävligt mycke över:va
vilket forum har du varit o läst i för de vill ja gärna läsa:Bugar
sluta upp me att göra en jävla massa påhopp:mad:

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Jaja skit nu i detta... ge bara fan i att kommentera hans inlägg då!!!!!

Hur går allting egentligen med lokal o sådär? Har det hela blivit privat nu eller med telefonkontakt?

Hoppas det kommer upp någon info här och nån sorts anmälningslista så man kan skriva upp sig!!

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Jaja skit nu i detta... ge bara fan i att kommentera hans inlägg då!!!!!

Hur går allting egentligen med lokal o sådär? Har det hela blivit privat nu eller med telefonkontakt?

Hoppas det kommer upp någon info här och nån sorts anmälningslista så man kan skriva upp sig!!

Det har inte blivit privat.just nu väntar vi bara på besked av pelle.han är i kontakt med röda korset för att få fram ett datum.lokal är väl fixat vad jag förstått.

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Ja det lutar åt det vad jag förstod iallafall.vet att pelle o silverwolf snackades vid innan ikväll,men exakt vad som bestämdes vet jag inte,så det överlåter jag till nån av dem att svara på,så det inte blir fel info :)

Pellehbg

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Billesholm samt varannan vecka med lille Olle
Hoj
BMWR 1200 GS Adventure 2018
Ja det lutar åt det vad jag förstod iallafall.vet att pelle o silverwolf snackades vid innan ikväll,men exakt vad som bestämdes vet jag inte,så det överlåter jag till nån av dem att svara på,så det inte blir fel info :)

Jag o Silverwolf har snackat o det kommer att bli minst en i Borstahusen.
Skall snacka bara med Röda korset om datum sedan kommer det att komma ut anmälningslista o de som inte kommer med denna gången då får de komma nästa så enkelt är det.

Sedan snackade jag lite med Wonderwizard igår med om att kanske en lokal i Hbg med där han visste så det är inget privat alls detta utan endast lokalfrågor.

Hoppas komma med mera besked idag om tid o plats. :banana

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Tittade igenom tråden, faktiskt ingen som vill öva på Satanja, hon erbjöd sig bara. Beklagar att jag missförstod...

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Tycker du är allmänt dum och spydig Nodde, att du bara oRkAr.
Det är du och ett par till man bara blir trött av att se era nick.
Provat lunarvind eller vad det heter, istället för att vara här och dinga dig/er???

Mina 5 öre fast du är inte värd dom egentligen
Lägg till ignorera listan nästa.

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Tycker du är allmänt dum och spydig Nodde, att du bara oRkAr.
Det är du och ett par till man bara blir trött av att se era nick.
Provat lunarvind eller vad det heter, istället för att vara här och dinga dig/er???

Mina 5 öre fast du är inte värd dom egentligen
Lägg till ignorera listan nästa.

Spydig? Det är jag säkert. Men dum? Inte! Låter ju inte sk kallade sporthojs intresserade småflickorna vara min "ryggvärmare". Och nu undrar du vad vad jag menar med det? Enkelt, om man är mc intresserad, sporthoj, glidare eller vad det nu är... Varför tar man inte ett eget kort? Istället för att tjata om hur gärna man vill åka`?

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Nodde. snälla lägg ner. tänker inte ens besvara ditt påstående då jag tycker att det är så otroligt oförskämt men svaret på varför personen i fråga inte har kort står i en annan tråd.

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Nodde. snälla lägg ner. tänker inte ens besvara ditt påstående då jag tycker att det är så otroligt oförskämt men svaret på varför personen i fråga inte har kort står i en annan tråd.

Länk till tråden tack! BTW Ripster, Du är en skön typ!

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Kan du inte lista ut det, så leta själv. Eftersom du hittar alla ställen där det går att hugga så misstänker jag att du läser de flesta trådar här ändå.

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
Kan du inte lista ut det, så leta själv. Eftersom du hittar alla ställen där det går att hugga så misstänker jag att du läser de flesta trådar här ändå.

Stämmer Vilse, jag läser alla trådar, och vet du vad? Jag önskar dig verkligen ett STORT lycka till med kortet som du gett dig faen på att ta!

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Spydig? Det är jag säkert. Men dum? Inte! Låter ju inte sk kallade sporthojs intresserade småflickorna vara min "ryggvärmare". Och nu undrar du vad vad jag menar med det? Enkelt, om man är mc intresserad, sporthoj, glidare eller vad det nu är... Varför tar man inte ett eget kort? Istället för att tjata om hur gärna man vill åka`?

Är du verkligen så dum i huvudet som du låter eller spelar du bara för att få uppmärksamhet? Det är DYRT att ta hojkort. Hade jag haft råd hade jag gjort det för längesedan men nu är det ju inte så jävla lätt att vara arbetslös o pank konstant, så jag gör det bästa av situationen och åker bakpå istället. Och småflicka? Hur gammal tror du jag är, 12? Skit ner dig.

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield