powerglide
Glad amatör
Jag har tyvärr inte kört JB själv på länge så jag kommer inte ihåg.
Jag e pantad jag vet, men jag jailbreakade min padda 3:a, har lagt till nya sources i guida men jag fattar inte var jag kan hitta alla "vanliga" apar i cydia, tex dom somkostar pengar som man inte kanske vill betala för....?
Hilfe Bitte?
Funderar på att jailbreaka min padda. Nån som gjort det? Vilket verktyg är bäst?
Blir det problem vid uppdateringar etc framöver?
Vinner jag något?
Jag e pantad jag vet, men jag jailbreakade min padda 3:a, har lagt till nya sources i guida men jag fattar inte var jag kan hitta alla "vanliga" apar i cydia, tex dom somkostar pengar som man inte kanske vill betala för....?
Hilfe Bitte?
Du har absinthe, tar ca 5 min att jailbreaka med. Står tydligt va du behöver göra, ladda ner absinthe till den ios uppdatering du har(googla) starta programmet, koppla in paddan/iphone tryck jailbreak sen tar det ca 5 min, sen har du cydia på paddan.
Någon som har tips på en bra app för att se film? Vill kunna lägga in filmer på paddan för att se när man är på resa.
Skulle det inte vara skoj om det gick att se det där på en padda? Antingen gör jag nåt fel eller så är det helt puckat.
Skulle det inte vara skoj om det gick att se det där på en padda? Antingen gör jag nåt fel eller så är det helt puckat.
Någon som har tips på en bra app för att se film? Vill kunna lägga in filmer på paddan för att se när man är på resa.
Den verkar inte funka som WebDAV-klient (strömma från http-adresser).It's playing använder jag och änsålänge har jag inte hittat något det inte spelar.
Äntligen en App som det går att plotta GPS-rutter i direkt på Paddan
Kolla in Maps+
Äntligen en App som det går att plotta GPS-rutter i direkt på Paddan
Kolla in Maps+
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |