Några Fler frågor till er iphonewizards.
nu har jag testat att installera iTunes och lyckats ratta mig ut på nätet via pc. Men... För det första tycker jag att det är dålig fart i internet trots full 3gtäckning, för det andra tappar jag uppkopplingen lite då och då. Om jag stänger av nätverksdelning och sen sätter på så hittar luren oftast tillbaka igen men det är likförbannat störigt. Vad beror det på? Är det så för er andra också? Har telenor som operatör, är det dom som är sugiga? Har som sagt full täckning hela tiden..
En annan fråga. iPodlurarna måste vara designade för förkrympta människor. Finns några andra större/bättre?
Kan någon beskriva hur man gör för att byta ringsignal/meddelandesignal på noobspråk. Läste lite snabbt i iTunes att man kunde köpa en låt o klippa o mecka med den för att få den som ringsignal men det är jag inte ute efter. Jag vill kunna ta valfri mp3a från datorn och använda. Alternativt om man kan slanga hem "färdiga" signaler från nått annat håll??
EDIT: nu blev det likadant med lurens webläsare. Kom ingenstans trots full täckning. Varken mail eller internet fungerade. Startade om luren, då funkade allt igen. Är det telesnor som spökar för mig eller är luren svajjig i sig själv??