Jaså det visste jag inte!
tyvärr är det så vi med gamla telefoner måste jailbreaka genom att återställa till en pwnad firmware för att behålla baseband.
Jaså det visste jag inte!
Nu har lillbrorsan ägt en Iphone 4 i ungefär två veckor.
Verkan vara en helbra telefon förutom två riktigt stora fel.
Mottagningen är dålig. Faktiskt riktigt fruktansvärt dålig med tanke på att det måste vara en av de dyraste telefonerna på marknaden.
Batteritiden är inte i närheten av bra.
Lösning på g?
8 timmar?! Är du telefonsäljare eller arbetslös som tittar på Youtube hela dagarna? Jag har vad jag tycker är blandad användning och klarar mig 24-72 timmar mellan laddningarna oftast.
Alla snackar om jailbreak och tänkte att det får man fixa, dock verkar det inte finnas till min eller är det jag som inte hittar.
Har en 3gs baseband 05.14.02 är väll det som jailbreaket ska funka till. Eller är jag helt ute o snurrar där med ?
www.jailbreak-me.infoHar en 3gs baseband 05.14.02 är väll det som jailbreaket ska funka till. Eller är jag helt ute o snurrar där med ?
Som jag förstått det kommer det inte gå att låsa upp 3gs förens 4.2 kommer, eller har jag fel?
Du har fel jag har jailbreakat min 3gs med limera1n
Sent from my iPhone using Tapatalk
Du har fel jag har jailbreakat min 3gs med limera1n
Hittade ett riktigt snyggt tema på Cydia idag.
Elite HD Pro [betal-app] (ingen app så sett, kostade ca 3 USD)
här är lite bilder och en film
Följer med ett ljudpaket som för en gångs skull inte är helt uppåt väggarna.
EDIT: tar man ner Elite Pro HD Extras (kostnadsfritt) så får man lite fler inställningsmöjligheter för färgscheman till detta tema.
Jag gjorde en jailbreak på min nyss med Greenp0ison, uppdaterade först till 4.1 och sen jailbreakde jag den, när den var färdig så fick upp nått att det är klart och sen såg man massa kommandon i telen ungefär som uppstart av datorn, kommer in i telefonen och skriver in pinkod och allt, den hittar nätet osv, men inget är annorlunda i telefonen, samma appar som innan exakt där dem var osv, har inget nytt program eller så...:S, misslyckades jailbreakningen?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |