KGK
1200
För att amerikanarna också ställt om tiden nu och därmed så funkar iPhone... verkar vara nån hårdkodning i klockprogrammet som kör efter amerikansk tidsställning.
verkar vara bra och moderna grejer ni har
För att amerikanarna också ställt om tiden nu och därmed så funkar iPhone... verkar vara nån hårdkodning i klockprogrammet som kör efter amerikansk tidsställning.
Jag har otroligt svårt att se poängen med vad du och Guw m fl håller på med. Sitta och hårdbevaka trådar om produkter man inte gillar bara gör att göra billiga poänger. Orka...
Behöver hjälp.
Helt plötsligt kan jag inte koppla min Iphone till datorn längre. Händer ingenting förutom en tråkig signal. Allts¨å jag känner mig helt oskyldig till att ha gjort nått, men men.
Nån som har en aning om vad jag har råkat ut för.
Avinstallera all Äpple-mjukvara och installera skiten igen.Behöver hjälp.
Helt plötsligt kan jag inte koppla min Iphone till datorn längre. Händer ingenting förutom en tråkig signal. Allts¨å jag känner mig helt oskyldig till att ha gjort nått, men men.
Behöver hjälp.
Avinstallera all Äpple-mjukvara och installera skiten igen.
blir nog att skaffa en ny kabel, dock inga problem att ladda i eluttaget.
Har avinstallerat itunes, men samma problem kvarstår när jag försöker ansluta. dator och Iphone är omstartade.
Koppla in iPhone och kolla vad den får för enhetstilldelning i diskhanteraren, kan krocka med kortläsare och dylikt.
Jag har otroligt svårt att se poängen med vad du och Guw m fl håller på med. Sitta och hårdbevaka trådar om produkter man inte gillar bara gör att göra billiga poänger. Orka...
Vet inte om du missat det men tråden heter "iPhone-ägare se hit!"...
det var ju en lite rolig bugg när folk fick sovmorgon, nu är det åt andra hållet, de får stiga upp tidigare
Jag frågade om Outlook 2010 men ingen verkar synka ip 4 med det, hursom verkar det som att man måste köra 64-bit versionen av office för att det ska fungera...
sry att jag spammar men det är lite episkt att folk försover sig år 2010 pga en pryl, Mac-grejer
ska inte spamma mer
:Sry
Om du kör mot Exchange så synka direkt mot servern istället för mot Outlook.
Men annars så ja, det funkar mot outlook x86 också såvitt jag sett.
efter att ha sett GUW köra med sådana "påhopp" under hela trådens existens... förut gick det minst ett sånt "påhopp" på var tionde inlägg...
jag har sett förslag på att köra mot gmail osv. och synka den vägen men vill synka direkt mot outlook, när jag googlar så får jag svaret att man måste byta till 64-bit, problem med default mail client...
sry jag har inte varit inne i tråden förut.
Vad kör du för server för outlook? Är det Pop3/Imap eller är det Exchange?
Längst bak verkade det finnas en lösning på detta ju... http://www.sync-iphone.com/contacts-calendars-email/sync-iphone-with-outlook.html
den talar bara om office 2003/2007, lösningen för 2007 kanske funkar i 2010?
hjälper en kompis med ip4, kan inte testa just nu
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |