Jag köpte skyddsplast för kåpor hos louis.de och klistra på skärmen på min HTC, den skiten sitter stenhårt!Haft både den och copter och ingen klara sig mer än en månad.. Blir för dyrt i längden..
Jag köpte skyddsplast för kåpor hos louis.de och klistra på skärmen på min HTC, den skiten sitter stenhårt!Haft både den och copter och ingen klara sig mer än en månad.. Blir för dyrt i längden..
Orkar inte gå igenom hela tråden.
Någon som har provat Otterbox? Jag beställe ifrån usa för någon dag sedan.
Ska bli kul och se hur bra det är eller ej.
http://www.youtube.com/watch?v=STtp_VPBn_g&translated=1
Ville testa denna, men Aplle plockade visst ner den pga för stor förfrågan
Säg gärna till när den kommer upp igen!
Jag har den, har funkat jättebra i sommar när jag haft med den ute på sjön och på stranden. Den är väldigt klumpig med skyddar jäkligt bra.
Just dessa ord som jag ville höra!
Att telefonen blir klumpigare har jag räknat med.
Behöver något som kan skydda lite extra i mitt arbete, så en otterbox blir nog bra.
Hur är bältesfästet? Ser väldigt klumpigt ut.
Om det är någon som är intresserad av det ekonomiska så sparade jag 1600 kr på att låta Telia binda mig i 24 månader till på exakt det abonnemang jag redan har.
Telefonen kostar 7495 cash, nu betalade jag 1095 up front och 200 kr i 24 månader. Det blir 5895 kr.
Om man läser ett mail och råkar trycka på knappen längst ner i mitten, vart tar mailet vägen då?
Sänt fråm maj ajfån fyra
Om man läser ett mail och råkar trycka på knappen längst ner i mitten, vart tar mailet vägen då?
Sänt fråm maj ajfån fyra
Då har du arkiverat det mailet.
Det är lite som att ta bort dem ur din inbox men du har kvar dem fortfarande, istället för att radera det helt. Du kommer åt dem genom att antingen söka, eller kolla på "alla mail".
Här är lite mer att läsa i ämnet:
länk
Ligger fortfarande i din inkorg om du inte valt att radera det (då ligger det i papperskorgen). Dock är det inte markerat som "oläst" längre.
Om du inte hittar rätt så är det bara att backa ut från mapparna tills du ser alla "brevådor". Välj sen "Alla inkorgar" så får du se mottagna mail från samtliga dina ifyllda konton.
som en hel dator nästan, de vet att ta betalt.
Jag har bara kört med bältesfästet en gång och ja det är väldigt klumpigt, känns inte helt säkert heller att bara "klämma" fast telefonen... men som sagt annars har det funkat kanon
Blev väckt klockan 4 (ska gå upp klockan 5) i morse för att alarmet tydligen bestämt sig för att funka igen...
Detta utan att något gjorts med repeat etc.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |