mer än en dag får man sällan ur en smartphone.. Men beror ju på hur man använder den. är mellan telefoner just nu, men både de android och iphone telefoner jag haft har jag laddat varje natt.
Jag brukar kunna ha feletånen utan laddning i två dagar oftast...
Ja förutom när den blir dum i huvudet och laddar ur på en halvdag.. haha...
Använder den ändå ganska friskt.. Men ja.. Har ju laddare i bilen och på jobbet osv för säkerhets skull..
Man får nog tänka om lite med en smartphone.. Du sover väl ändå oftast nån timme om dygnet så varför inte ladda då?
för att kontaktdjäveln är så långt från hyllan som feletånen ska vara på att sladden inte når..
:skarvsladd
Äh orkar inte..
Det är inte så snyggt när man väl fått undan alla sladdar o så..
:kabelränna
Skämt å sido.. Iphonen har ingen fantastisk batteri tid, men varken bättre eller sämre än andra skulle jag tro.. Skillnaden är nog snarare då att ajfånen är j-igt snabb laddad
Behöver ju inte vara en 220V (Edit: 240V sedan några år tillbaka iofs) kabelhärva för att förlänga.
Rätt typ av USB-skarvning fungerar kanon
Jag köpte ett par såna här, 2 meter långa:
http://www.iphonebutiken.se/cablejive-xlsync-1351.html
Hmmm.. borde införskaffa en sådan till bilen då kabeln i bilen är för kort för att jag ska kunna ha feletånen i hållaren o ladda samtidigt...
:ilandsproblem
Precis, det har jag, det enda du behöver är en cig-uttags-plugg med usb- port.
Hmmm.. borde införskaffa en sådan till bilen då kabeln i bilen är för kort för att jag ska kunna ha feletånen i hållaren o ladda samtidigt...
:ilandsproblem
Jag brukar kunna ha feletånen utan laddning i två dagar oftast...
Ja förutom när den blir dum i huvudet och laddar ur på en halvdag.. haha...
Använder den ändå ganska friskt.. Men ja.. Har ju laddare i bilen och på jobbet osv för säkerhets skull..
http://www.dealextreme.com/p/usb-data-charging-cable-for-ipad-iphone-320cm-length-81120 Här har du 3 meter till halva priset
Det är här du har svaret. Förr så använde man bara telefonen till att ringa och skicka SMS och då höll de i en vecka... nu surfar man, lyssnar på musik och använder den som GPS, ja då får man helt enkelt räkna med kortare batteritid.
Jag laddar min varje natt (har den som klocka på nattduksbordet) men när jag åkt bort och då stängt av WiFi och BT och sen bara använt den som telefon så är 3-4 dagar ingen omöjlighet.
Mhmmm...
Jo jag det förstår jag oxå...
Men anser ändå att det borde kunna hålla mer än bara en dag.. :envis
En till grej som gör att batteriet kan slukas är om telefonen befinner sig på ställe utan eller med låg täckning, då försöker den få bättre kontakt med nätet oftare så att säga.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|