Nån som vet var man kan beställa baksida till iphone 4? haft min typ 2v och redan sabbat min första och med de ocker priserna som dom tar för att byta är det bäst att göra det själv
du kan inte uppgradera den om du inte har shsh blobs för versioner efter 3.1.3ska försöka göra mig kortfattat, fick tag på en iphone som var låst till 3, Iphone 3gs 32 gigabyte, fast med 3.1.3 firmwaren, så jag gick in direkt på jailbreakme.com och fick ner cydia och låste upp den med ultrasnow,
Men nu vill jag gärna ha fördelerna med 4.0.1 versionen så ja laddade ner firmwaren och skulle återställa med shift men går ej, får felkoden 3194 hela tiden,
Någon som vet vad som e fel och hur ja ska lösa detta?
du kan inte uppgradera den om du inte har shsh blobs för versioner efter 3.1.3
varje version signeras av apple och detta är shsh, men när apple släpper ut ny version oftast de dödar signering för version före
jag har läst någonstans att det går att få 4.2.1 fortfarande, kolla med tinyumbrella om du kan få någonting
Tänk på att när du uppdaterar mjukvaran, baseband uppdateras också och detta betyder att om du uppdaterar baseband du ska förlora möjlighet att låsa upp den med Ultrasnow.ne de e som du säger..
Hur får man ner Cydia enklast? (iphone 3gs 4.3.5)
(Edit: nu löste det sig och håller på att leta upp ultrasnow i Cydia)
Redsnow är en bra tillfällig lösning för 4.3.5 men måste ha tillgång till datan om dne dör dock,
Tänk på att när du uppdaterar mjukvaran, baseband uppdateras också och detta betyder att om du uppdaterar baseband du ska förlora möjlighet att låsa upp den med Ultrasnow.
Därför är viktigt att skapa egen installations fil utan baseband uppdatering.
kan [man] ändra vissa autocorrect?
...han är helt ny på iPhone och lär ju inte fatta ett smack
Du kan ha max 9 sidor tror jagFinns det nån begränsning på hur många sidor med appar man kan ha på en iPhone 4?
Tänkte skoja med en kompis ikväll och lägga en ikon på varje sida, han är helt ny på iPhone och lär ju inte fatta ett smack
Du kan ha max 9 sidor tror jag
om han har jailbreak det finns ett program som gör att första sidan ser ut som att skärmen har spruckitOk, det borde räcka till en början, han ska få nio sidor mappar med konstiga undertexter
om han har jailbreak det finns ett program som gör att första sidan ser ut som att skärmen har spruckit
http://iphoneappcafe.com/10-most-incredible-iphone-pranks-ever/
om han har jailbreak det finns ett program som gör att första sidan ser ut som att skärmen har spruckit
http://iphoneappcafe.com/10-most-incredible-iphone-pranks-ever/
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |