Så om man ska föra över musik från "dator 2" synkar man bara musik och stänger av allt annat? Ajtjuns varnar ju för att ajfån är synkad med en annan dator och då blir man ju lite skraj att man ska blåsa ren den (?)5 datorer får man föra över musik och appar ifrån, inte 1. Eller det gäller bara appar iofs, musik har jag inte hittat nån begränsning på än.
Om du stänger av all automatisk synk i iTunes så blir livet mycket lättare - utöver det måste jag nog säga att jag verkligen inte förstår varför iTunes är så dåligt, det är bättre än WMP på alla fronter (även resurshantering) och det verkar folk vara ok att använda?
Men varför i helvete byter den språk? Borde inte detta problemet ha uppmärksammats av Äpple?Gjorde misstaget att köpa en ipad (till frun är enda ursäkten jag kan komma på) och när jag registrerade ett aj-tunes-konto så bytte det språk mitt i till franska.
Upptäckte sen att det går att regga sig utan att skriva in kreditkortsuppgifter: http://support.apple.com/kb/ht2534 (väldigt smidigt...)
Last edited: