Nej, inget sådant.Det är inte så att du kopplar telefonen i en hub istället för direkt in i en USB-port i datorn?
Nej, inget sådant.Det är inte så att du kopplar telefonen i en hub istället för direkt in i en USB-port i datorn?
, tror Mr Jobs gett order om att koda PC-versionen av Itunes så dåligt som möjligt för att fler ska gå över till the dark side.
Det är inte så att du klämt telefonen någonstans så att den inte fungerar som den ska längre?Jag klämde 3gs:en i bildörren, nu när jag sätter i simkortet står det.
"Ingen service", eller "söker", eller "inget sim"
vad kan vara felet ?
När jag sedan lägger in en ljudbok i iTunes och synkar försvinner allt innehåll i iPod i telefonen. Enligt iTunes finns allt i iPod i telefonen, men om jag tittar fysiskt i telefonen är allt borta. Tar jag bort ljudboken är iPod OK igen.
Har precis samma problem som dej med ljudböcker.
Det enda vi kan glädjas åt att att Steve inte är så aktiv i bolaget längre.
Sen stör jag mej så jävligt på att om man lägger in en skiva oss säga Mr Music 12 från 88 så sorterar telefonen upp dom efter artister och album. Så denna Mr vain hamnar inte i samma mapp som Snap. Man kan inte lyssna på skivan som den är.
Snacka om okunskap i hela inlägget.
.
Snacka om okunskap i hela inlägget.
1) Steve Jobs anser att god design är detsamma som god funktion, så han accepterar säkerligen inte dålig funktion oavsett plattform.
2) Markera de låtar du har i ett album, högerklicka och välj "Visa info", där kryssar du i "Tillhör samling" eller vad det nu heter. Voila.
2 Det var ju smidigt och intuitivt jämfört med att dra albumet dit man vill ha det. och sedan hitta albumet oförändrat på den platsen....
iTunes utgår från taggningen, och via den sorteras filerna på disken. Varför ska man sitta och sortera filer på disken manuellt?
Nej det är ju det man inte ska, drar man dit skivan "Mr Music hits 8" så ska man hitta den skivan på telefonen, med alla låtarna i rätt ordning, precis som på skivan, helt utan att behöva sortera om och ange att låtarna hör till en samlings skiva...
Hatar min telefon, så ja det är okunskap. Inget jag skäms för heller.
Tack för tipset. Men hur gör man med filer som saknas? typ ljudboks problemet jag har.
1 Så du menar att Steve Jobs har haft en Android telefon hela tiden, och således inte varit medveten om den urusla funktionen?
2 Det var ju smidigt och intuitivt jämfört med att dra albumet dit man vill ha det. och sedan hitta albumet oförändrat på den platsen....
Köper du musiken från t.ex. iTunes så finns inte problemet då det blir rätt från början.
2) För att iTunes inte jobbar med mappar utan med filer och metataggar, om taggarna är korrekt så blir det korrekt i iTunes och iPod... laddar man ned från t.ex. Piratebay så är sällan metataggarna korrekt och man får stå sitt kast. Köper du musiken från t.ex. iTunes så finns inte problemet då det blir rätt från början.
Eller så rippar du bara dina skivor, vilket du måste göra i vilket fall oavsett telefon.Mina skivor blir värdelösa eftersom man ska köpa dom igen fast från Itunes.
Eller så rippar du bara dina skivor, vilket du måste göra i vilket fall oavsett telefon.
Enkelt och snabbt.
Sen kanske det finns en viss SBS men det håller jag tyst om.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|